فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

آموزش شورایاران تهران با ارائه طرح و نظارت بنیاد پیشگیری

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی با هدف شناسایی و کاهش آسیب ها در سطح جامعه بنا شده است. از ابتدای امر این بنیاد رسالت خود را مبتنی بر آگاه سازی و آموزش به اقشار مختلف مردم قرار داده است. چون معتقد است زیربنای سلامت جسم و روان و داشتن جامعه ای توانمند و سالم آموزش صحیح و اصولی است.

در همین راستا و بر اساس مکاتبات متعدد به ارگانها و سازمانهای مختلف، بحث آموزش در دستور کار عملیاتی بنیاد قرار گرفت. به همین جهت و پس از مکاتبه با شورای شهر تهران و دستور سردار طلایی، نایب رئیس محترم شورای اسلامی شهر تهران، طرح آموزش به شورایاران از سوی بنیاد ارائه و نشستی با مسئولین آموزش شورایاری شورای شهر تهران  خانم علی محمدیان ،خانم میلانی و مصطفی راستینه مدیرعامل بنیاد، ولی الله خلوجینی عضو شورای سیاست گذاری و بابک امینی مدیر داخلی بنیاد انجام پذیرفت که طرح با استقبال واحد آموزش شورایاری شورای شهر مواجه گردید.

در همین راستا مدیرعامل بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی خلاصه ای از گزارش و فعالیت های بنیاد در مناطق مختلف شهر تهران و رصد و پایش آسیب های اجتماعی هر منطقه  اعلام آمادگی نمود که بحث آموزش شورایاران را با تمام قدرت آغاز خواهند نمود.

دراین نشست و پس از ارائه طرح از سوی کارشناسان آموزش بنیاد و بیان نظرات ، دو طرف نقطه نظراتی را در جهت چگونگی انجام طرح و اجرایی نمودن آن بیان داشتند که مقرر شد بنیاد پیشگیری در اسرع وقت نسبت به ارائه طرح تفصیلی به واحد آموزش شورایاری اقدامات لازم را انجام و بحث آموزش را جهت شورایاران در 354 سرای محله شهر تهران آغاز نماید.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *