فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

دیدار با سعید شرف‌دوست سرپرست معاونت امور اجتماعی

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

دیدار اعضای بنیاد با سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 10 شهرداری تهران

به گزارش روابط عمومی «بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» دیدار مدیرعامل و مدیر روابط عمومی بنیاد با سعید شرف‌دوست سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی  منطقه 10 شهرداری تهران در تاریخ 17 اردیبهشت برگزار شد.

در این دیدار مصطفی راستینه مدیرعامل بنیاد همکاری با سازمان‌های مختلف در بخش عمومی و خصوصی را زمینه‌ساز نیل به اهداف بنیاد دانست و با اشاره به همسو بودن اهداف اقتصادی و اجتماعی بنیاد، پتانسیل بالایی را برای رسیدن به هر دو جایگاه متصور شد. وی یکی از محل‎های درآمدزایی برای سازمان اقتصادی بنیاد را برخورداری از فضاهای بخش‌های دولتی و عمومی شهرداری‌ها از فضاهای آموزشی، سالن‌های آمفی‌تئاتر، فضاهای بوستان‌ها دانست. راستینه مساعدت مسئولین در فراهم‌سازی این فضاها را موجب تقویت بنیاد و تمرکز بر بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: در قبال همکاری سازمان‌های عمومی با بنیاد، ما می‌توانیم به برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های مشاوره و سلامت خانواده اقدام کنیم. اعتیاد، صیانت از خانواده، فضای مجازی از محورهای اساسی بنیاد است که در این خصوص می‌توان به برگزاری دوره‌های مختلف اقدام کرد.

شرف‌دوست، ضمن استقبال از پیشنهادهای بنیاد پیشگیری، در مورد تخصیص بوستان‌های منطقۀ 10 شهرداری تهران جهت برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی از سوی بنیاد پیشگیری قول مساعد داد و گفت: ما اصولاً چشمداشت مالی از برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی نداریم و هدف اصلی خدمت‌رسانی به مردم شریف منطقه 10 تهران است. از سوی دیگر تأکیدِ اصلی ما مرحله‌بندی و اقدام بر اساس نتیجه‌گیری‌های موفقیت‌آمیز در گام‌های نخست است.

مصطفی راستینه به برگزاری نمایشگاه‌های دوره‌ای در بوستان‌های شهرداری اشاره کرد و گفت: چیزی که بر ما اهمیت دارد، کیفیت محصولات عرضه‌شده و محوریت صنایع دستی و مشاغل خانگی است و ما به سازه‌ها و طراحی غرفه‌ها اهمیت بسیاری قائلیم چرا که جلوه‌های بصریِ محیط، نقش مهمی در جذب مخاطبان و بازدیدکنندگان دارند.

دیدار ا با سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 10 شهرداری تهران
LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *