فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

از برگزاري دورهاي آموزش محورتا ارائه خدمات فرهنگي و اجتماعي

از برگزاري دورهاي آموزش محورتا ارائه خدمات فرهنگي و اجتماعي

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

به گزارش روابط عمومی بنیاد به نقل ازخبرگزاری آریا، محمد حسین شیخ سفلی با اشاره به پدید کودکان کار که در شرایط نه چندان بهداشتی و ایمنی کار می‌کنند و چهره نازیبایی را در شهر نمایان می‌سازند، از برنامه ریزی حوزه اجتماعی منطقه با همکاری نهادهای متولی برای ایجاد فرصت رشد و ارتقای شخصیتی و روحی این قشر به منظور کاهش آسیب های اجتماعی خبرداد.

شیخ سفلی افزود: در این راستا و برای بهره شدن شان از لذت های بازی و یادگیری همچنین ارتقای فکری و آموزشی این قشر، در حوزه اجتماعی و فرهنگی دوره‌های متعدد آموزش محور همچنین ده‌ها برنامه فرهنگی و هنری رایگان برای کودکان کار به اجرا درآمده است.

شیخ سفلی گفت: با فعالیت «خانه هنر سبا» در منطقه و با بکارگیری اساتید مجرب در زمینه آموزش و استعدادیابی هنری کودکان کار، در راستای آموزش و پرورش خلاقیت این کودکان تلاش می شود.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه تخصصی چون طب سنتی، توسعه کسب و کار، کارگاه سلامت‌روان، مشاوره‌های گروهی با معرفی راهکارمناسب و… یادآورشد: در کنار این نذر فرهنگی و هنری که با همکاری گروه‌های جهادی و داوطلب ادامه دارد، مرکز رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی منطقه با همیاری خیران و با ارائه خدمات حمایتی چون اهدای بسته‌های لوازم وتحریر، البسه، اهدای اسباب بزی و توزیع نذری سعی در حمایت از این قشر جامعه در منطقه دارد.

شیخ سفلی در ادامه به برگزاری کارگاه آموزشی ویژه معلولان و زنان سرپرست خانوار و مشاوره های مددکاری اجتماعی تا کمک به ایجاد اشتغال و کارافرینی برای خانواده‌های تحت پوشش مرکز خدمات اجتماعی منطقه اشاره کرد و یاداور شد: خیران منطقه برای اجرای نذر فرهنگی و هنری همچنین حمایت های مادی از اقشار نیازمند می توانند به مرکز رفاه و خدمات اجتماعی منطقه14 مراجعه کنند.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *