فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

افزایش ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر توسط پلیس به ۶ هزار نفر

افزایش ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر توسط پلیس به ۶ هزار نفر

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

فرمانده کل انتظامی گفت: ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر در مرکز ترک اعتیاد پلیس به ۶ هزار نفر می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد به نقل از خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی صبح امروز در مرکز نگهداری درمان و کاهش آسیب سروش (مرکز ترک اعتیاد پلیس) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: قرار است امروز فاز جدیدی از این مرکز افتتاح شود که با افتتاح این فاز می‌توانیم در راستای تولید اشتغال برای معتادان متجاهر گام بزرگی برداریم.

وی افزود: برابر با صحبت‌هایی که با مسئولان داشته‌ایم و با توجه به آمارها مرکز نگهداری درمان و کاهش آسیب، مرکز سروش بزرگترین کارگاه را برای تولید اشتغال معتادان متجاهر دارد.

فرمانده کل انتظامی گفت: بنا داریم تا پایان سال ۱۴۰۲ ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر در مرکز سروش فراجا به بیش از ۶ هزار نفر برسد.

رادان گفت: معتادان متجاهری که در سطح تهران توسط پلیس جمع‌آوری می‌شوند به مرکز سروش آورده و بعد از سم زدایی و درمان برای آنها در کارگاه‌هایی که توسط خیرین ایجاد شده است به آنها مهارت یاد داده می‌شود تا بتوانند بعد از اینکه مجوز حضور در جامعه را پیدا کردند برای خود اشتغالی ایجاد کنند.

وی اضافه کرد: البته معتادان در مدت زمانی که در این کارگاه‌ها مشغول به حرفه خاص می‌شوند در کنار آموزش‌هایی که می‌بینند و درمانی که برای ترک اعتیادشان می‌شود حقوق هم دریافت می‌کنند.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *