فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

اهدای ۴۴۰ وسایل گرمایشی و سرمایشی به مددجویان تهرانی

اهدای ۴۴۰ وسایل گرمایشی و سرمایشی به مددجویان تهرانی

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

به گزارش روابط عمومی بنیاد به نقل از ایرنا، معاون اداری مالی کمیته امداد استان تهران گفت: از ابتدای سال ۴۴۰ وسایل گرمایشی و سرمایشی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان اهدا شد.

علیرضا شکرالهی نژاد در گفت و گو با ایرنا، با ارائه گزارشی از تأمین لوازم ضروری زندگی برای خانواده های تحت حمایت، گفت: هر ساله در ابتدای فصل پاییز و تابستان خدمات تأمین لوازم ضروری زندگی از جمله تجهیزات گرمایشی و سرمایشی به خانواده های تحت حمایت ارائه می شود.

وی افزود: خرید و اهدای لوازم ضروری زندگی به مددجویان با هدف تأمین، بخشی از وسایل مورد نیاز و آسایش آنها انجام می‌شود. در همین جهت با نیازسنجی های انجام شده توسط حوزه حمایت و سلامت خانواده، ۲۲۹ دستگاه بخاری گازی به ارزش ۴۹۴ میلیون تومان از طریق هم افزایی با خیّران نیک اندیش تامین و میان این تعداد خانواده توزیع شده است.

معاون اداری مالی کمیته امداد استان تهران بیان کرد: در نیمه نخست سال جاری نیز ۹۱ دستگاه کولر آبی و ۱۲۰ دستگاه آبگرم کن با هم افزایی خیّران تأمین و میان خانواده های تحت حمایت این نهاد توزیع شده است.

شکرالهی نژاد افزود: ارزش این تعداد کولر آبی و آبگرم کن نیز ۹۲۲ میلیون و ۳۵۸ هزار تومان برآورد شده است.

وی یادآور شد: همچنین ۶۰۰ دستگاه جاروبرقی به ارزش یک میلیارد تومان از طریق هم افزایی با خیّران نیک اندیش تامین شده است و به زودی میان ادارات اجرایی به منظور تحویل به خانواده های تحت حمایت نیازمند توزیع خواهد شد.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *