فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

تفاهم نامه بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگسرای خاتم

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

اولین نمایشگاه فرهنگ و هنر شهر تهران از 28 اردیبهشت تا 3 خرداد در پردیس سینما گالری ملت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی آسیب نیوز، در همین ارتباط برخی از فرهنگسراهای مناطق 22 گانه شهر تهران جهت توسعه همکاری های فرهنگی و اجتماعی اقدام به عقد تفاهم نامه با بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی نموده اند.

معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 18 تهران نیز جهت تعامل سازنده و استفاده از ظرفیت ها و توانایی های اجتماعی و فرهنگی بنیاد پیشگیری اقدام به عقد تفاهم نامه در خلال برگزاری نمایشگاه مذکور در روز سه شنبه بیست و نهم اردیبهشت نمود.

مصطفی راستینه،  مدیر عامل بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیز در این دیدار ضمن استقبال از همکاری با فرهنگسراهای مختلف شهر تهران اظهار امیدواری کرد تا با استفاده از تجارب کارشناسان و متخصصین بنیاد نسبت به رصد و پایش آسیب های اجتماعی در سطح مناطق از هیچ کوششی فروگذار ننمایند. بختیاری،  معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 18 و رئیس فرهنگسرای خاتم نیز از این اقدام استقبال و بیان داشت فرهنگسرای خاتم با تمام ظرفیت های موجود در منطقه آماده همکاری در زمینه های گوناگون می باشد.

در حاشیه این دیدار و پس از امضای تفاهم نامه،  مدیرعامل بنیاد و قائم مقام بنیاد، دکتر معتمدنیا و هیات همراه به اتفاق مدیران عالی رتبه معاونت فرهنگی هنری شهرداری از این نمایشگاه و دستاوردهای مناطق مختلف شهرداری بازدید نمودند و در جریان فعالیت ها قرار گرفتند.

مصطفی راستینه، مدیر عامل بنیاد پیشگیری در پایان به سوالات مرکز رادیو نمایشگاه در خصوص فعالیت های بنیاد،  اهداف و رسالت بنیاد، آسیب های اجتماعی و چگونگی پیشگیری از آن که به صورت زنده در حال پخش بود،  پاسخ گفت.

در همین راستا و در ادامه تفاهم نامه های فرهنگسراهای نقاط مختلف تهران،  مراسم عقد تفاهم نامه بین بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگسرای بهاران روز شنبه اول خردادماه در پردیس گالری ملت برگزار می شود.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *