فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

دولت میدان مردان خدا بود. (هفته دولت بر دولت مردان مبارک)

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

امام خمینی( ره ): ارزش آقای رجایی و باهنر به این نبود که یک دستگاهی دارند، ارزش شان به این بود که خودی بودند، مردمی بودند، برای مردم خدمت کرده اند.

هفته دولت به حرمت دو همسنگر امانتدار و صدیق که بدست منافقان کوردل به شهادت رسیده اند نام گذاری شده است.

 اینک بعد از چهل و سه سال گذر از انقلاب هنوز شعله های عداوت خصمانه دشمنان جهانی برای نابودی این مرز و بوم ادامه دارد، شعله هایی که با تروریسم اقتصادی و امنیتی هدفی معین برای خارج کردن جمهوری اسلامی از مسیر رشد، تعالی و موفقیت تعیین شده دارند لیکن در این هفته فرصت را غینمت شماریم تا مسئولین کشور را به  رهنمود های کریمانه رهبر معظم  انقلاب، اتحاد و همدلی، بازگشت به منویات مقام معظم رهبری، عدم وابستگی به کشور های خارجی و روحیه فساد ستیزی دعوت کنیم که با پشتوانه و خروش موج مردمی توطئه های دشمنان این مرز و بوم را خنثی کرده تا قدمی استوار برای پیشبرد ایرانی سربلند، توانمند و مقتدر برداریم.

بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی ضمن تبریک این روز بزرگ به خدوم ملت شریف ایران، آرزوی موفقیت برای تعالی ایران سربلند و سرافراز را دارد. امید است با حضور مدیران جدید و انقلابی در رأس امور کشور بتوانیم با حضور سازمان های مردم نهاد قدمی مثبت برای حال خوب جامعه برداریم.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *