فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

نشست مشترک «بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» و «بنیاد رودکی»

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

این برنامه به دعوت «روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی» برگزار شد.

نشست مشترک «بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» و «بنیاد رودکی» برگزار شد. این برنامه به دعوت «روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی» از مدیر و اعضای روابط عمومی «بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» و با حضور مدیرعامل این بنیاد روز چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 برگزار شد.

مسعود جهان‌دیده مدیر روابط عمومی «بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» برگزاری چنین جلساتی را موجب تقویت مناسبات بنیاد با تشکل‌های فرهنگی و اجتماعی دانست. وی صحبت‌های خود را با ذکر مطالب مختصری دربارۀ تاریخچه و اهداف بنیاد پیشگیری آغاز کرد و در ادامه محورهای همکاری بنیاد پیشگیری با سایر مؤسسه‌ها را تشریح کرد.

مصطفی راستینه، مدیر عامل «بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» با تبیین برنامه‌های بنیاد در سال 98، یکی از محورهای اصلی فعالیت‌های بنیاد در سال جاری را همکاری با مجموعه‌های فاخر فرهنگی عنوان کرد و تعامل سازنده با سازمان‌های مردم‌نهاد و بنیادهای مرتبط با بخش خصوصی را یکی از عوامل رشد و هم‌افزایی مجموعه‌های غیردولتی دانست.

وی در گوشه‌ای از صحبت‌های خود به امکانات نرم‌افزاریِ بنیاد پیشگیری از قبیل دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی در حوزۀ پیشگیری اشاره کرد و گفت: با بهره‌مندی از امکانات سخت‌افزاری سایر مجموعه‌ها می‌توان به بهترین شکل ممکن در مسیر نیل به اهداف بنیاد حرکت کرد که نقطۀ عزیمتِ آن، کاهش مسائل و مشکلات اجتماعیِ فراوانی است که دامن‎گیر جامعۀ ما، به‌ویژه نسل جوان شده است. راستینه در بخش دیگری از صبحت‌های خود به جایگاه مهم آموزش و مشاوره در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد.

امید صدیق مدیر روابط عمومی «بنیاد رودکی» ضمن اشاره به ظرفیت‌های بالای این بنیاد مهم‌ترین امکانات مجموعۀ خود را برخورداری مجهزترین سالن‌های کنسرت و نمایش از قبیل تالار وحدت، حافظ، رودکی، فردوسی و همچنین سالن برج آزادی عنوان کرد. وی در ادامه با بیان مطالبی در مورد اهمیت نقش‌آفرینی در حوزۀ مسئولیت‌های اجتماعی توسط بنیاد رودکی، یکی از رسالت‌های عمدۀ مجموعۀ متبوع خود را عمل به مسئولیت اجتماعی دانست و همکاری با بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را ذیل همین چارچوب قرار داد.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *