فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

کارمندان بهزیستی، ادامه دهنده راه سربازان گمنام

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

تهران – خبرنگار آسیب نیوز : مورخ 4 شهریور ماه در روز کارمند جهت تکریم از فعالیت ها و خدمات پرسنل محترم و زحمت کش سازمان بهزیستی، مراسمی با موضوعیت روز کارمند در باغ لاله تهران با شرکت مدیران محترم برخی از ارگان ها و سازمان بهزیستی از جمله آقایان دکتر شهریور مدیرکل اجتماعی استانداری، دکتر باقری ریاست بهزیستی استان تهران، دکتر سراج ریاست بهزیستی شهر تهران، امیر تاجیک خواننده محبوب کشور و … برگزار گردید .

این مراسم از ساعت 20 با سخنرانی استاد راستینه، مدیر عامل بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی آغاز گردید. ایشان ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان بهزیستی از آنان به عنوان ادامه دهنده راه سربازان گمنام تشکر کرد.

پس از آن مراسم با سخنرانی و تجلیل دکتر شهریور و مهندس سراج از کارمندان و پرسنل زحمت کش سازمان بهزیستی ادامه پیدا کرد.

در ادامه مراسم امیر تاجیک به عنوان سفیر پیشگیری در کشور معرفی شدند و تندیس ویژه سفیر پیشگیری را دریافت نمودند. تاجیک ضمن تبریک روز کارمند به همه خادمین ملت، عنوان کردند با تمام توان در راستای  بالا رفتن نشاط در جامعه و شادی دل این مردم عزیز خواهم خواند و آماده برگزاری تورهای شاد در سراسر کشور هستم.

در پایان مراسم از 10 کارمند نمونه سازمان بهزیستی با اعطای لوح سپاس و هدایای ویژه ای که بنیاد پیشگیری با حمایت شرکت لوندویل تهیه کرده بودند، تقدیر گردید.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *