فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

ورزش از راهبردهای مهم کاهش آسیب‌های اجتماعی کشور است

ورزش از راهبردهای مهم کاهش آسیب‌های اجتماعی کشور است

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

به گزارش روابط عمومی بنیاد به نقل از خبرگزاری ایرنا، حجت الاسلام علی احدی شامگاه پنجشنبه در مراسم اختتامیه دوره تکمیلی تربیت مربیان فرهنگی منطقه چهار کشور در این استان افزود: مربیگری کار شیرین، با ارزش و موثری است اما از طرفی بسیار دشوار و با پرمسوولیت است.

وی اضافه کرد: همواره نگاه به این بوده که یک مربی ورزشی در کنار اینکه شاگردان قوی تربیت می کند آنان را از آسیب های اجتماعی دور نگه دارد و علاوه بر آن و مهارت های مختلف ورزشی را به آنان آموزش دهد.

این مسوول با تاکید بر اینکه مهارت کنترل خشم اهمیت زیادی دارد و مربیان به این مقوله توجه جدی داشته باشند، ادامه داد: مهارت های نه گفتن، برقراری موثر تعامل و بسیاری از شیوه های مختلف دیگر از جمله مواردی است که مربی فرهنگی باید آن را مد نظر قرار دهد.

حجت الاسلام احدی افزود: ورزشی ها آداب و تشریفات خاص خود را دارند که بایدآنها را رعایت کنند و یکی از ویژگی های مهم یک مربی، دلسوزی است.

وی اظهار داشت: تاثیری که یک ورزشکار از مربی می پذیرد بیشتر از پدر و مادر است و این وظیفه بسیار سنگینی است که بر دوش یک مربی قرار داده شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه با حمایت های استانی کارهای خوبی در حوزه ورزش استان انجام شده است، گفت: سال گذشته و در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) زنجان میزبان شهید گمنام شد که هم اکنون در مجموعه انقلاب شهر زنجان تدفین شده است.

جوا بازرگان خاطر نشان کرد:ر وزانه شاهد تردد خانواده های متعددی در این مجموعه برای فعالیت های ورزشی هستیم.

وی یادآور شد: این فضا به فضایی فرهنگی تبدیل شده به‌طوری که برکات وجود این شهید در ورزش استان نمایان است.

دوره آموزشی تکمیلی تربیت مربیان فرهنگی و ورزشی استان‌های منطقه چهار کشور شامگاه چهارشنبه آغاز شده بود، امشب به پایان رسید.

۱۴۰ نفر از مربیان فرهنگی منتخب استان‌های قزوین، همدان، مازندران، گیلان و زنجان به مدت ۲ روز در دوره‌های روان شناسی ورزشی، سواد رسانه، اخلاق حرفه‌ای در دانشگاه روزبه فرا گرفتند.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *