فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

برگزاری ۷۶ کارگاه آموزشی برای اقشار و گروه‌های آسیب‌پذیر البرز

برگزاری ۷۶ کارگاه آموزشی برای اقشار و گروه‌های آسیب‌پذیر البرز

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

به گزارش روابط عمومی بنیاد به نقل از خبرگزاری مهر، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری البرز گفت: ۷۶ کارگاه آموزشی برای اقشار و گروه‌های آسیب‌پذیر استان شامل زندانیان، خانواده‌های آن‌ها، متقاضیان طلاق، سربازان و کارگران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل البرز در جمع مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان به تشریح برخی از اقدامات و برنامه‌های پیشگیرانه پرداخت.

فرید نجف‌نیا در جلسه‌ای که به میزبانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز و با حضور ۱۲۰ نفر از مددجویان این مجموعه برگزار شد، بر برنامه ریزی فرهنگی، اجتماعی و آموزشی جامعه مخاطب کمیته امداد امام خمینی (ره) استان جهت پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد.

وی به تبیین راهبردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقوله توانمندسازی با محوریت اشتغال پرداخت و گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند تقویت روحیه خودباوری و ایجاد انگیزه، توجه به امر آموزش به ویژه آموزش‌های کسب مهارت و مشارکت اجتماعی جهت ایجاد اشتغال پایدار در بین مددجویان هستیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه یکی از برنامه‌های معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرمِ دادگستری کل استان البرز ارائه گزارش صریح و شفاف از اقدامات پیشگیرانه به مردم است، برخی از این اقدامات را برشمرد و بیان کرد: در سال گذشته به موازات اجرای برنامه‌های مختلف، ۷۶ کارگاه آموزشی برای اقشار و گروه‌های آسیب‌پذیر استان مانند معتادان و خانواده‌های آن‌ها، زندانیان، متقاضیان طلاق، سربازان و کارگران برگزار شد.

نجف‌نیا اضافه کرد: ارائه مشاوره‌های حقوقی رایگان به ۸۲۳۰ نفر در مساجد و همچنین به ۳۶۰۱ نفر در مصلی‌های سطح استان توسط حقوقدانان و وکلا، از دیگر برنامه‌های موفق این معاونت در سال قبل بود که در سال جاری هم ادامه دارد.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *