فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

گروه‌های مردمی فعال در حوزه خانواده حمایت می‌شوند

گروه‌های مردمی فعال در حوزه خانواده حمایت می‌شوند

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

به گزارش روابط عمومی بنیاد به نقل خبرگزاری مهر، محمد عباسی رئیس سازمان اجتماعی کشور گفت: رویداد ملی «بنیان رصین» برای انسجام بخشی مشارکت گروه‌های مردمی در کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و تحکیم خانواده توسط کارگروه علمی و عملی کاهش طلاق و تحکیم خانواده سازمان اجتماعی با همکاری مؤسسه تحقیق و توسعه دانشمند برگزار می‌شود.

وی گفت: در این رویداد گروه‌هایی که طرحی اثربخش در حوزه تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از طلاق دارند، مورد داوری قرار می‌گیرند و پس از داوری و ارزیابی شاخصه‌های لازم با گروه‌های برگزیده زمینه همکاری فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: خانواده مهمترین جایگاه انسجام اجتماعی و کانون مهر و عاطفه اعضای آن است که در زندگی ملت ایران شرافت حقیقی دارد؛ لذا حفظ و تقویت خانواده رسالتی همگانی و حرمت آن وظیفه همه ارکان و آحاد اجتماعی است.

عباسی تاکید کرد: کارگروه علمی عملی تحکیم خانواده و کاهش طلاق سازمان اجتماعی و مؤسسه دانشمند در صددند تا با برگزاری رویداد ملی «بنیان رصین» جبهه‌ای هماهنگ و منسجم را در مقابله با طلاق ایجاد کنند. لذا از همه تشکل‌های دلسوز مردم بنیاد و دانش پایه و صاحب تجربه در مداخله و مقابله با زمینه‌های گسترش طلاق درخواست می‌شود انگیزه دینی، انقلابی و علمی خود را برای حفظ این رکن پایدار خانواده به این تجمع ارزشمند پیوند بزنند. دبیرخانه این رویداد در محل مؤسسه توسعه آموزشی پژوهشی سینا تشکیل شده است و افراد و تیم‌های آموزشی جهت شرکت در این رویداد تا پایان مرداد ۱۴۰۲ فرصت دارند و برای آشنایی بیشتر می‌توانند به سایت رویداد به آدرس farazsanj.ir مراجعه کنند.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *