فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

جمع‌آوری کارتن‌خواب‌ها و متکدیان تا ابتدای مهر ماه

جمع‌آوری کارتن‌خواب‌ها و متکدیان تا ابتدای مهر ماه

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

به گزارش روابط عمومی بنیاد به نقل از خبرگزاری ایلنا، محمد هادی ایمانیه، در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس شرط اصلی و اساسیِ مقابله و پیشگیری از آسیب های اجتماعی را اقدامات پیوسته و مستمر دانست و افزود: با راهبری شورای فضای مجازی استان، هریک از دستگاه های اجرایی درگیر با حوزه آسیب های اجتماعی و مواد مخدر، نسبت به آماده سازی محتوای مناسب و انتشار آن اقدام کنند.

وی ادامه داد: طبق گزارشات واصل شده و بررسی های انجام شده، شاهد یکی از بهترین عملکردها در فاصله این جلسه و جلسه قبلی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در ارتباط با جمع آوری معتادین متجاهر بودیم؛ به همین سبب از همه دست‌اندرکاران تشکر و قدردانی می کنم.

استاندار فارس تصریح کرد: در مباحث مربوط به آسیب های اجتماعی می بایست از حرکت های سینوسی جلوگیری کنیم؛ به هیچ عنوان قبل از رسیدن به یک نتیجه منطقی و قطعی، سراغ موضوع دیگری نباید رفت. همچنین سطح فعالیت ها و اقدامات نیز نباید کاهش یابد.

وی، هیات اندیشه ورز را مسئول ارائه راه‌کارهای عملی برای پیشگیری و همچنین مقابله با معتادین با زخم باز، متکدیان و متجاهرین دانست و افزود: با هماهنگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، توقعات مد نظر از فرمانداری ها در حوزه های مختلف مبارزه با مواد مخدر به ایشان اطلاع رسانی شود؛ پس از آن میزان فعالیت های فرمانداران رصد و جدول مقایسه ای فرمانداری ها اعلام شود.

استاندار فارس اذعان داشت: با توجه به نزدیکی آغاز سال تحصیلی جدید و ورود دانشجویان جدید الورود به دانشگاه ها و همچنین خوابگاه‌های دانشجویی، هیات اندیشه ورز، پیشنهادات خود را برای این دو حوزه اعلام و به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی ابلاغ کند.

وی خواستار هم افزایی شورای مبارزه با مواد مخدر و مدیریت امور روستایی استان مبنی بر شکل گیری این نهاد، در روستاها شد و اظهار داشت: می بایست مشوق ها و جوایزی برای سوت زنی و ارائه گزارش در خصوص کشف مواد مخدر قرار دهیم، مدیریت استان هم در این زمینه همکاری می کند.

ایمانیه در پایان، فرهنگ سازی، آموزش و ارائه صحیح مطالب را یکی از اصلی ترین راه های مقابله با مواد مخدر و سایر آسیب های اجتماعی دانست و افزود: با راهبری شورای فضای مجازی استان، هریک از دستگاه های اجرایی درگیر با حوزه آسیب های اجتماعی و مواد مخدر، نسبت به آماده سازی محتوای مناسب و انتشار آن اقدام کنند.

 

 

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *