فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

طرح مهارت‌آموزی زنان خانه‌دار اجرا می‌شود

طرح مهارت‌آموزی زنان خانه‌دار اجرا می‌شود

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

به گزارش روابط عمومی بنیاد به نقل از خبرگزاری فارس، مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و خانواده، که به منظور گشایش «نمایشگاه دستاوردهای زنان روستای من» به یزد سفر کرده بود، در چهارمین نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه استان یزد حضور یافت.

«نرجس بختیار خلج» در این نشست با اشاره به یکی از برنامه های مهم دولت تصریح کرد: موضوع ازدواج جوانان و فرزندآوری زوج ها یکی از موضوعات مهمی است که دولت آن را پیگیری می کند.

وی افزود: در همین راستا مشوق‌های مالی مناسبی نیز در نظر گرفته شده است. اصلاح نگرشها و ایجاد بینش صحیح این مسئله، ظرفیت هایی است که استفاده از آن در کنار مشوق مالی ضرورت دارد.

وی با اشاره به برخی وظایف دفتر امور زنان و خانواده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: رویکرد این دفتر، کمک به سیاست‌گذاری، تصمیم‌سازی، راهبری و نظارت بر حوزه زنان و خانواده است؛ علاوه بر بانوان کارمند، اقشار مختلفی از زنان از جمله زنان کارگر، سرپرست خانوار، در معرض آسیب، توانخواهان، بازنشستگان، مهارت آموزان، مربیان مهارت و… بسته به مأموریت‌های وزارتخانه، مرتبط با مجموعه زنان و خانواده وزارتخانه هستند.

بختیارخلج تصریح کرد: در بخش استانها نیز مشاوران امور زنان و خانواده نیازمند همراهی مدیران کل هستند تا بتوانند مسائل و برنامه های مربوطه را به نحو احسن پیگیری و اجرا کنند.

وی در جمع مدیران کل و روسای دستگاههای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار امیدواری کرد که مسائل مرتبط با بانوان و خانواده به بهترین شکل توسط مسئولین شناسایی، رفع و با برنامه‌ریزی جامع بیش از گذشته ارتقا یابد.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *