فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

خدمات درمانی تأمین اجتماعی در مناطق کمتر برخوردار توسعه می‌یابد

خدمات درمانی تأمین اجتماعی در مناطق کمتر برخوردار توسعه می‌یابد

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی گفت: خدمات درمانی مستقیم سازمان برای بیمه‌شدگان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران دارای اهمیت است، بنابراین سازمان برای توسعه خدمات و عمق‌بخشی به خدمات درمان مستقیم به‌ویژه در مناطق کمتر برخوردار عزم جدی دارد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد به نقل از ایرنا، میرهاشم موسوی روز یکشنبه در دوازدهمین جلسه شورای معاونان این سازمان با موضوع بررسی پروژه‌های عمرانی افزود: دوراندیشی، آینده‌پژوهی و برنامه‌ریزی متناسب با تعهدات جاری و آتی مبنای اصلی تحول در حوزه تأمین‌اجتماعی به شمار می‌رود.

وی اظهار داشت: نباید یادمان برود که همه ما برای خدمت به مردم اینجا هستیم و یکی از مهم‌ترین خدمات تأمین‌اجتماعی، ارائه خدمات مطلوب درمانی است. از این جهت، اتمام به موقع پروژه‌های درمانی در سازمان تأمین‌اجتماعی در این دوره بسیار اهمیت دارد. توسعه زیرساختی مهم‌ترین مسئله در توسعه و عمق بخشی به خدمات درمانی تأمین‌اجتماعی است و با تأمین زیرساخت‌های مناسب، جذب نیروی متخصص و تهیه تجهیزات و ارائه خدمات به مردم هم اتفاق می‌افتد.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی خطاب به معاونان و مدیران این سازمان گفت: باید درد مردم را درد خودمان بدانیم. راه تسکین و درمان درد مردم، ساخت و تکمیل به‌موقع پروژه‌های درمانی در حال اجراست که نقش زیرساختی دارند. از این جهت در کوتاهی‌ها و قصور، نباید با کسی تعارف داشته باشیم چون ما باید در قبال هزینه‌هایی که در تأمین‌اجتماعی انجام می‌شود به مردم و به خدا پاسخگو باشیم. اینها اموال مردم است.
موسوی پیشتر درباره طرح‌های عمرانی در حال ساخت سازمان تأمین اجتماعی گفته بود که اکنون ۵۷ طرح در حال ساخت در قالب درمانگاه و بیمارستان‌های تخصصی و فوق تخصصی فعال است. البته ۱۵۰ طرح عمرانی در حال طراحی و توسعه در این سازمان وجود دارد.

وی اظهار داشت: ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه در سال جاری در راستای توسعه زیرساخت درمانی در بحث عمرانی تخصیص داده شده که این اعتبار در آغاز دولت سیزدهم ۴۵۰۰ میلیارد تومان بود و این نشان‌دهنده رویکرد مثبت دولت در بخش درمان مستقیم است.

 

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *