فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

947 زوج متقاضی طلاق غربالگری شدند

947 زوج متقاضی طلاق غربالگری شدند

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

به گزارش روابط عمومی بنیاد به نقل از ایرنا، مدیرکل بهزیستی البرز گفت که در اجرای طرح برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، طی ۹ ماهه سال جاری ۹۴۷ زوج متقاضی طلاق در این استان مورد غربالگری ،ارزیابی روانی و اجتماعی قرار گرفتند.

” وجیهه محمدی” روز یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همچنین طی این مدت ۲۶۶ نفر از طریق طرح”مراقبت و بهبود خانواده در پنج سال اول ازدواج” تحت آموزش قرار گرفتند.

وی گفت : به منظور ارتقای سطح کیفیت و سلامت زندگی مردم و همچنین افزایش آگاهی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی ،طرح های آموزشی توسط کارشناسان متخصص بهزیستی در گروه های مختلف در حال اجرا است.

محمدی بیان کرد : طی ۹ ماهه سال جاری طرح ها وبرنامه های آموزشی با موضوعات آموزش پیش از ازدواج ،آموزش زندگی خانواده، طرح کنترل و کاهش طلاق و طرح مراقبت و بهبود خانواده در پنج سال اول ازدواج در ادارات ،مدارس ،دانشگاههاو محلات ،توسط مراکز و موسسات تحت نظارت بهزیستی برای ۶ هزار نفر اجرایی شد.

مدیرکل بهزیستی البرز افزود: از این تعداد ۲ هزارو ۴۹۷ نفر تحت آموزش پیش از ازدواج و یک هزارو ۶۹۷ نفر زیر پوشش آموزش زندگی خانوادگی فرا گرفتند.

وی با اشاره به برنامه های طرح مانا در البرز گفت : این طرح با هدف آموزش مشارکت اجتماعی به نوجوانان ۱۳ تا ۱۸ سال درراستای ارتقای سطح مسوولیت پذیری اجتماعی و سلامت روانی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی به اجرا درآمده و امسال ۶۱۱ نفر شامل مخاطبان محلی، زندانیان، کانون اصلاح و تربیت ، دانش آموزان و بخشی از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان البرز در اجرای این طرح آموزش دیدند.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *