فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

فعالیت اتوبوس سواد آموزی سیار در سطح تهران | چه کسانی قرار است باسواد شوند؟

فعالیت اتوبوس سواد آموزی سیار در سطح تهران | چه کسانی قرار است باسواد شوند؟

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از بر پایی نخستین پایگاه سیار پویاشهر در گودهای تفکیک پسماند در حاشیه جنوبی پایتخت و همچنین برگزاری کلاس‌های سودآموزی برای کودکان و نوجوانان کار بازمانده از تحصیل خبر داد.

مدرسه کودک کار

به گزارش روابط عمومی بنیاد به نقل از همشهری آنلاین، احمد احمدی صدر با اعلام این خبر گفت: با هدف آموزش و تحصیل ویژه کودکان کار نخستین پایگاه سیار پویاشهر در گود تفکیک پسماند با مشارکت یکی از سمن‌ها (تشکل‌های مردم نهاد) و شهروندان داوطلب در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی راه‌اندازی شده است.

او هدف از برپایی این پایگاه سیار پویاشهر را ارائه خدمات به آن دسته از کودکان آسیب دیده اجتماعی که امکان دسترسی به ۳۶ مرکز پویاشهر (مراکز آموزش، استعدادیابی و توانمندسازی) شهر تهران را ندارند، عنوان کرد.

احمدی صدر در ادامه افزود: در این پایگاه برای تمامی کودکان و نوجوانان کار که بازمانده از تحصیل هستند، کلاس‌های سودآموزی برپا می شود. همچنین لوازم تحریر و کتب مورد نیاز درسی نیز برای آموزش به شکل رایگان فراهم می‌شود.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی با تأکید بر اینکه در پایگاه سیار «پویاشهر» خدمات گوناگون فرهنگی، اجتماعی، مشاوره مددکاری، خدمات درمانی، معیشتی و… ارائه می‌شود، گفت: پیش از راه اندازی پایگاه سیار پویاشهر ویژه مناطق جنوب شهر، اقدامات کارشناسی از سوی اداره پیشگیری از آسیب‌های سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی صورت گرفته و با توجه به نیازسنجی محیطی، شاهد راه‌اندازی این پایگاه هستیم.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *