فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو
جستجو

دکتر مهدی نوروزی: گشودن راه ارتباط مدیران با مردم کلید حل آسیبهای اجتماعی

دکتر مهدی نوروزی: گشودن راه ارتباط مدیران با مردم کلید حل آسیبهای اجتماعی

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

به گزارش روابط عمومی بنیاد، درنشست هم‌اندیشی سازمان‌های مردم نهاد با عضو محترم شورای شهر تهران که با مدیریت بنیاد برگزار شد.

دکتر مهدی نوروزی رئیس انجمن ویروس‌شناسی بالینی ایران دو موضوع مداخله اساتید و دانشگاه‌ها در حل آسیبهای اجتماعی وگشودن راه‌های ارتباطی مردم با مدیران و به چالش‌کشیدن آن‌ها را از نکات کلیدی برای حل بسیاری آسیبهای اجتماعی دانستند.

ایشان با طرح این موضوع که اگر تشکیل انجمن‌ها به واسطه اسایتد دانشگاهی صورت بگیرد مسیر برای انجام فعالیت‌های موثر هموارتر خواهد شد.

در این میان ایشان با طرح این موضوع که ما 1800استاد علوم‌پزشکی در تهران داریم که متاسفانه در این حوزه‌ها فعال نیستند و ما باید این افراد را تشویق کنیم که به میدان بیایند.

دکتر نوروزی در ادامه جلسه با اشاره به شروع پاندمی x و بیماری تب‌دنگی از مسئولین و سایر ارگان‌های همکار خواست اهمیت پیشگیری از این موضع را جدی گرفته و به فکر چاره برای آن باشند.

ایشان هم‌چنین آمارهایی از وجود بیماری جذام در ایران اعلام کردند که خوشبختانه این افراد تحت کنترل و پوشش کامل هستند.

دکتر نوروزی در حسن ختام صحبت‌هایشان به اهمیت پیوند و همکاری بین انجمن‌ها و بهروری از ظرفیت‌های آنان اشاره کردند و گفتند: ما حدود 20 هزار انجمن در ایران داریم که پیوند آنان و همکاری متقابل‌شان می‌تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *