فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

خبر خوب برای روستای کند علیا

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

روابط عمومی بنیاد: پس از برگزاری اولین جلسه ستاد بحران لواسانات در خرداد ماه سال 1400 به دستور دادستان محترم لواسانات جناب آقای دکتر نوروزی جلسه ای با حضور دهیاران و رئیس شورای بخش جناب آقای طلایی جهت حل مشکلات روستاییان عزیز برگزار گردید.

در این جلسه یکی از مشکلات مطرح شده توسط دهیار روستای کندعلیا، نبود سرویس بهداشتی مجزا و مختلط بودن آن در این روستا بود. با دستور دادستان بازدید از این روستا و حل مشکلات در اولویت کار قرار گرفت. طی بازدید از این مدرسه و جلسه با کلیه اعضای دهیار کند علیا مشکلات بررسی و جناب دادستان دستورات اجرایی برای حل این مشکلات را صادر نمودند. خوشبختانه با پیگیری های رئیس آموزش و پرورش لواسانات حداکثر تا دو هفته دیگر به طور موقت یک کانکس با سه سرویس بهداشتی در دبیرستان کند علیا راه اندازی خواهد شد. این خبر که توسط سرکار خانم رحیمی رئیس آموزش و پرورش در دومین جلسه ستاد بحران لواسانات که در تاریخ 1400/4/20در دفتر دادستانی برگزار شد توسط ایشان اعلام گردید و این خبر خوب باعث شد همه امید داشته باشند با پیگیری مطالبات بر حق اهالی منطقه و دلسوزی مدیران، مشکلات یکی یکی مرتفع خواهد شود. لازم به ذکر است با کمک خیرین مدرسه ای بزرگ و مجهز در این روستا در حال ساخت می باشد.

راستینه رئیس بنیاد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی ضمن تشکر از این حرکت آموزش و پرورش اظهار امیدواری کرد با شناسایی و رصد آسیبهای اجتماعی در منطقه و حمایت همه مدیران بتوانیم حال مردم خوب و عزیز لواسانات را بهتر کنیم.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *