فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

انتخابی از روی صداقت و به دور از حسادت و کینه

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

انتخابی از روی صداقت و به دور از حسادت و کینه

پانزدهم اسفند ماه 1400 دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شاهد تجلیل ازیکی سازمان های مردم نهاد برتر در حوزه سلامت توسط وزیر محترم بهداشت و درمان،معاونین و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی بود.

 

در بخشی از این لوح آمده است :

“بسی شایسته است از شما که با دستانی مهربان و عزمی راسخ در کوی دل حدیث خدمت بی منت را سروده اید به عنوان تشکل مردم نهاد برتر و صمیمانه قدردانی نموده و این لوح سپاس را به شکرانه اندیشه شکوهمندتان پیشکش محضر شریفتان نماییم”.

مراسمی به دور از همه بغض ها و حسادت ها از سازمانهای مردم نهاد .

تجلیل از مردمی که داوطلبانه قدم درراهی گذاشته اند که دشمنان سعی در کمرنگ جلوه دادن فعالیت های آنان دارند و متاسفانه دشمنانی هستند از جنس خودی.

بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی با تمام توان همیشه در کشور فعالیت های آموزشی خود را انجام داده و رسالت خود را در بالا بردن سطح آگاهی مردم برای ارتقاء سلامت درک کرده است.

این بنیاد با آرزوی سلامتی برای همه مدیران موسسات و فعالان اجتماعی دست در دست همه برای حال خوب مردم عزیز کشورمان فعالیت خواهد کرد.

 

این لوح در روزهای پایانی سال خستگی را از تن اعضا ی هیات مدیره و مدیر عامل و تمامی همکاران و اساتید خوب بنیاد به درکرد و امیدواریم  سال نو را با قدرت بیشتر در خدمت مردم  خوب و دوست داشتنی  کشورمان باشیم.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *