فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

گلایه رئیس پلیس تهران از کم کاری نهادها در مقابله با بدحجابی

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

به گفته روابط عمومی  بنیاد : سردار حسین رحیمی؛ رئیس پلیس تهران در روزنامه همشهری نوشت:تهاجم فرهنگی و همه‌جانبه دشمنان به مسائل فرهنگی و عفاف و حجاب اینطور ایجاب می‌کند که سازمان‌هایی که متولی احیای امر به معروف و نهی از منکر هستند به درستی وارد میدان عمل شوند و وظایف ذاتی خود را به درستی انجام دهند.

امروز مهم‌ترین راه مقابله با حیا و عفاف‌زدایی دشمنان انجام اقدامات فرهنگی و رسانه‌ای است. همچنان‌که دشمنان برای ضربه وارد کردن به عفاف و حجاب جامعه ما فرهنگ و رسانه را مبنای کار خود قرار داده‌اند.
33 سازمان متولی امر، باید سهم خود را به درستی ایفا کنند و در این مسیر فراجا در حقیقت حلقه آخر مقابله با این ناهنجاری‌هاست که متأسفانه امروز به‌طور قطع و یقین فقط فراجا در این حوزه به وظایف خود عمل می‌کند.
فراموش نکنیم که فصل‌الخطاب وصیتنامه بسیاری از شهدای عزیزمان که جان خود را فدای امنیت و آسایش ملت خود کرده‌اند حفظ حریم عفاف و حجاب است مبادا ناخواسته و ندانسته پا روی خون شهدای‌مان بگذاریم و به وصیت آنها عمل نکنیم.
امروز انفعال و بی‌تفاوتی‌های صورت گرفته از سوی برخی از سازمان‌هایی که متولی ترویج عفاف و حجاب و مقابله با حیازدایی و عفاف‌زدایی هستند و کم‌کاری‌های آنها در حوزه‌های فرهنگی، دشمنان را به ابداع چهارشنبه‌های سیاه و راه‌اندازی برخی کمپین‌های مختلف واداشته است.
چرا نباید شاهد اقدام‌های فرهنگی و ایجابی تأثیرگذار و عملی از سوی متولیان امر باشیم؟

 

منبع:خبر آنلاین

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *