فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

آسیب های اجتماعی اولویت اول جامعه است

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

امام جمعه لواسانات در دیدار رییس بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی

امام جمعه لواسان گفت: آسیب های اجتماعی ازنظر اهمیت اولویت اول کشور در بازدارندگی هجمه دشمنان است .

به گزارش آسیب نیوز حجت الاسلام والمسلمین سید سعید لواسانی امروز در دیدار رییس بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی که در محل دفتر امام جمعه انجام شد اظهار کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه دامنه دار شدن حوزه نفوذ دشمنان با ترفند های جدید در قالب آسیب های اجتماعی اکنون مهمترین وظیفه پرداختن به رفع و پیشگیری این مهم است .

وی با بیان این که آسیب های اجتماعی از دشوارترین حوزه های مقابله با توطئه دشمنان است افزود: دشمنان با نفوذ درصدد رخنه درلایه های جامعه هستند تا از درون جامعه اسلامی ما را دچار آسیب کنند حال آن که هوشیاری سربازان حوزه جنگ نرم ضرورت پرداختن تخصصی و کارشناسی در این زمینه را امری بدیهی می کند.

امام جمعه لواسان ادامه داد: یکی از مشکلات اساسی که جامعه ما را درگیر خود کرده جهل عمدی است و برخی نمی خواهند واقعیات جامعه را بپذیرند و مدام از زیر بار مسوولیت ها شانه خالی می کنند .

وی با اشاره به اینکه دامنه آسیب های اجتماعی در کوتاه مدت دامن همه را خواهد گرفت یادآور شد: اهمیت شرایط کنونی و حساسیت جامعه به مراتب از زمان جنگ دشوارتر است و لازمه مقابله بهره گیری از نیروهای متخصص و متعهدی است که دغدغه مسایل نظام را دارند و در سطوح مدیریت به ویژه مسایل فرهنگی و اجتماعی باید از افراد توانمند استفاده شود.

لواسانی تصریح کرد: لزوم آشنایی والدین و فرزندان نسبت به آموزش های مهارتی مقابله با پروژه نفوذ دشمن امری واجب و ضروری است که در همین راستا بنیاد پیشگیری می تواند با شناسایی و ریشه یابی آسیب ها جامعه را در مقابل توطئه دشمن آگاه سازد.

وی گفت: باید از ظرفیت روحانیون و معتمدین برای آگاه سازی جامعه به هر نحو بهره گرفت و بنیاد پیشگیری می تواند در جهت دادن اطلاعات لازم با توجه به نوع آسیب های منطقه شمیران اقدامات موثری را برای پیشگیری انجام دهد.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *