فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

استاندار البرز بر شناسایی نیازمندان محله های محروم تاکید کرد

استاندار البرز بر شناسایی نیازمندان محله های محروم تاکید کرد

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

به گزارش روابط عمومی بنیاد به نقل از خبرگزاری ایرنا، “مجتبی عبداللهی” روز پنجشنبه در چهل و دومین نشست قرارگاه اجتماعی استان البرز افزود: محله های محروم استان باید حداقل ۱۰ برنامه و راهبرد اساسی را ترسیم کنند تا از طریق مربوطه نسبت به تحقق آن‌ها اقدام شود.

وی ادامه داد: شهرداری‌ها با توجه به اعتباراتی که از محل ارزش افزوده دریافت می‌کنند باید در راستای ایجاد تحول در محله‌های هدف برنامه ریزی و عملیات اجرایی داشته باشند.

عبداللهی گفت: برخی از نیازمندان و خانواده‌های دارای معلول، زنان سرپرست خانوار، بیماران صعب العلاج تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند و از روند امور آگاهی ندارند، بنابراین مدیر محله‌ها باید شناسایی و معرفی شوند.

استاندار البرز گفت: علاوه بر احصا مشکلات و موانع محله های محروم، باید بسترهای تفریح و نشاط، برگزاری جشن‌ها، اعیاد و مناسبت‌ها به منظور امیدافزایی و جلب اعتماد و همراهی مردم فراهم شود.

وی افزود: روند ساخت مدارس خیرساز تحت عنوان نهضت مدرسه سازی در استان از طریق نصب دوربین و بازدیدهای میدانی در محل پروژه رصد می‌شود.

عبداللهی گفت: در سفر رییس جمهور و رییس قوه قضاییه، موضوع انتقال زندان رجایی شهر مطرح شد و در این راستا توفیق یافتیم.

وی افزود: در آینده نزدیک این امر اجرایی می‌شود و در خصوص زندان قزلحصار به دلیل مشکلات اجتماعی ناشی از استقرار خانواده‌های زندانیان در حواشی آن، نیز چاره اندیشی خواهد شد.

استاندار البرز بیان کرد: رینگ شبکه آبرسانی، ساماندهی اسناد املاک، رسیدگی به وضعیت حلقه دره و ساماندهی اتباع بیگانه از جمله مواردی بود که دنبال می‌شود.

همچنین در نشست امروز قرارگاه اجتماعی البرز مشکلات محله‌های محروم آغچه حصار و سلطان آباد در شهرستان چهارباغ توسط مدیر خانه محله گزارش شد و دستور لازم برای پیگیری موضوعات توسط دستگاه‌های مربوطه صادر شد.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *