فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

اولین نشست «پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» با شعار عزم ملی به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

حضور و وجود ارتش یک موهبت برای این کشور است

مصطفی راستینه در جریان بازدید از برگزاری دومین دورۀ تخصصی «تربیت مربی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» ویژه نیروهای زحمتکش ارتش جمهوری اسلامی ایران ؛ اظهار داشت: حضور و وجود ارتش یک موهبت برای این کشور است و بنده امیدوارم با حضور این نیروی مردمی قدرتمند و محبوب کشور در حوزه آسیب‌های اجتماعی موفق باشیم و یقین دارم با همکاری ارتش در راستای اشاعۀ فرهنگ پیشگیری، و پیدایش عزم ملی پیرو دستورات مقام معظم رهبری موثر خواهیم بود. وی در ادامه خبر از  اولین نشست کشوری پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران بعد از ماه مبارک رمضان را داد.

به گزارش روابط عمومی «بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» در این بازدید که با حضور امیر قرا‌باغی، معاونت بازرسی ارتش و سرهنگ عزیزی، رئیس دبیرخانۀ پیشگیری از تخلفات ارتش از محل برگزاری کلاس حوزه  اعتیاد به عمل آمد، امیر قرا‎باغی ضمن قدردانی از زحمات کلیۀ دوستان، حمایت ارتش و فرماندهی کل از فعالیت‌های پیشگیرانه را متذکر شد و به ضرورت ادامۀ مسیر با توان مضاعف تأکید کرد.

مصطفی راستینه مدیرعامل «بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های امیر فرماندهی ارتش و امیر قرا‎باغی خاطرنشان کرد: متأسفانه حوزۀ آسیب‌های اجتماعی مغفول مانده است و مدیران ما عملکرد مثبتی نسبت به این بحران اجتماعی ندارند. وی ضمن مثبت‌خواندن حضور ارتش، از تأثیر فراوان حضور اساتید ارتش در حوزۀ پیشگیری یاد کرد و افزود: همان‌طور که مقام معظم رهبری بر پیشگیری اصرار بیشتری دارند ما نیز سرلوحۀ کارمان پیشگیری است و امیدواریم با حضور مردمی‌ترین نیروی این مرز و بوم در کنار خودمان در این راه پرخطر موفق بوده و دستگاهها و سازمانها ما را حمایت کنند.

گفتنی است دومین دورۀ تخصصی «تربیت مربی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» ارتش جمهوری اسلامی ایران  با مدیریت «بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» به مدت  ۵۰ ساعت در حال برگزاری است.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *