فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

دومین کلاس پیشگیری و آسیب شناسی فضای مجازی-طرح حضرت معصومه (س)

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

بنیاد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی به نمایندگی از طرف صنایع تسلیحاتی، دومین کلاس بصیرت طرح تابستانی حضرت معصومه (س) را برگزار کرد.

به گزارش آسیب نیوز کلاس های بصیرت طرح تابستانی حضرت معصومه (س) با شعار تهذیب، تحصیل، ورزش و با هدف آگاهی بخشی و بالا بردن بصیرت دانش آموزان در تابستان 94 اجرا شد.

بنیاد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در روز چهارشنبه 4 شهریور ماه 94 در جهت بالا بردن سطح آگاهی و پرورش و فرهنگ سازی، کلاس آسیب های ماهواره و فضای مجازی برای دانش آموزان در رده سنی 14 تا 18 سال را برگزار کرد.

معاونت فضای مجازی بنیاد ضمن خشنودی از درایت و مدیریت بالای جناب آقای ملک حسینی رییس محترم عقیدتی سیاسی گروه صنایع تسلیحاتی و حمایت ایشان از طرح پرورش کودکان یادآور شدند فرهنگ سازی و استفاده صحیح از فضای مجازی نیاز به حمایت و پشتیبانی مسئولین و دلسوختگان نظام دارد و در این راه ما با تمام وجود در خدمت سازمانها و ارگانها هستیم و خواهیم بود.

خانم دکتر آزادی مدرس بنیاد در حوزه های آسیب شناسی ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین، خواستار برگزاری هرچه بیشتر این کلاس ها در خانواده شد.

در پایان نیز افسانه زمانی مسئول کمیته فرهنگی و هنری طرح حضرت معصومه (س) برای ادامه دار بودن این طرح اظهار امیدواری نمود و خاطرنشان کرد تمام سعی خود را در جهت اجرای هرچه بهتر این طرح خواهد نمود.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *