فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

ستاد بحران بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در لواسان آغاز به کار کرد

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

با حضور جمعی از مدیران و اصحاب رسانه، ستاد بحران بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در لواسان آغاز به کار کرد.

تهران – خبرنگار آسیب نیوز : رئیس بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی استان تهران عصر امروز در جلسه آغاز به کار ستاد بحران بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در لواسان که در اداره آموزش و پرورش لواسانات برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و دغدغه سران قوا در این زمینه، بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تلاش دارد با تشکیل ستادهای مختلف در نقاط شهر تهران نسبت به شناسایی و پیشگیری اقدام کند.

مصطفی راستینه اضافه کرد: با هدف جلوگیری از جزیره‌ای عمل کردن و موازی‌کاری در دستگاه‌های دولتی و تشکل‌های خصوصی این ستاد می‌کوشد تا با ایجاد وفاق نسبت به وحدت رویه در ادارات و مجموعه اقداماتی که در حوزه آسیب‌های اجتماعی صورت می‌گیرد، تأثیرگذار باشد.

وی تصریح کرد: ستاد بحران بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با همکاری تمام ارگان‌ها و سازمان‌ها در نظر دارد با انجام اقدامات کارشناسی و تخصصی نسبت به تهیه بانک اطلاعات این منطقه مبادرت کند.

رئیس بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی استان تهران ادامه داد: در راستای تشکیل ستاد، به فراخور نیاز هر یک از نقاط، شناسنامه‌ای تهیه می‌شود و عملاً دستگاه‌هایی چون فرمانداری، بخشداری‌ها و شهرداری‌ها را به مسأله وارد می‌کند تا در قالب مدیریت واحد آسیب‌ها کنترل شوند.

راستینه بیان کرد: ستاد بحران پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بر اساس نیاز هر منطقه به فراخور شرایط محیطی، جغرافیایی و بومی منطقه چالش‌ها را اولویت‌بندی می‌کند و نسبت به رفع آن کار علمی و کارشناسی انجام می‌دهد.

منبع فارس

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *