فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

نقش زن در سلامت اجتماعی یک گام بلند در سلامت جامعه

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

بنیاد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی با عزمی راسخ در اولین گام در حوزه بانوان با انتصاب پریچهره شاهسوند به عنوان معاونت امور بانوان پایه گذار همایش نقش زن در سلامت اجتماعی شد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد اولین جلسه معاونت بانوان بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی فرزندان پاسارگاد با حضور اکثریت اعضا از جمله مصطفی راستینه ریاست بنیاد، محمدرضا کاشانی پور مشاور ارشد بنیاد، کارشناسان ارشد روانشناسی و دکترای علاقمند به فعالیت های پیشگیری در محل دفتر این بنیاد تشکیل گردید.

در این جلسه مصطفی راستینه رئیس بنیاد طبق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت حضور بانوان در جامعه، نقش کلیدی آنان در جامعه را متذکر گردید و خواهان حضور گسترده بانوان در این فعالیت های اجتماعی شد و سرکار خانم شاهسوند را به عنوان معاونت امور بانوان و عضو شورای راهبردی منصوب کرد.
سپس خانم دکتر شاهسوند ضمن بیان اهمیت موضوع و نیاز به عملیاتی شدن فعالیتهای حوزه بانوان، در گام نخست برگزاری اولین همایش نقش زن در سلامت اجتماعی را اعلام و اهم برنامه های خود را تشریح کرد.

در پایان اعضای جلسه با معرفی خود و ارائه توانمندی های موجود در جهت توسعه فعالیت های بنیاد، ضمن بررسی راهکارهای همکاری با سایر معاونت ها، به تبادل نظر در خصوص آسیب های اجتماعی در حوزه زنان پرداختند. آنان قبول ضمن مسئولیت، به توافق رسیدند تا در قالب کارگروه های مختلف به فعالیت بپردازند.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *