فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

نمایشگاه “نه به اعتیاد” در جنوب کشور، آغازی زیبا به همت پارس جنوبی

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

تهران – خبرنگار آسیب نیوز : مجید مهری، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر منطقه پارس، در گفتگو با خبرنگار آسیب نیوز گفت: در راستای اقدامات فرهنگی و همچنین اقدامات ترویجی، سند جامع پیشگیری از مواد اعتیاد آور ابلاغی ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری و موافقت مدیرعامل و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر منطقه پارس، جناب اقای مهندس یوسفی، برپایی نمایشگاههای دوره ای پیشگیری از آسیب های اجتماعی با محوریت پیشگیری از اعتیاد و شعار ”نه به اعتیاد ” در 4 شهرستان عسلویه، جم، کنگان و دیر با همکاری روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آغاز خواهد شد.

در همین راستا با توجه به شرایط جوی مناسب جنوب استان، این نمایشگاه در تاریخ 7 دی ماه در شهرستان عسلویه و با حضور مقامات عالی رتبه کشوری، استانی و محلی آغاز بکار خواهد کرد و در روز 11 دی ماه به پایان خواهد رسید.

مهری افزود: محوریت اصلی این نمایشگاه با توجه به سیاستهای ترسیمی نظام و همچنین ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری، استفاده از ظرفیتها و پتانسیل های مردمی خصوصا انجمن های مردم نهاد و سمن ها می باشد .  بر همین اساس در این نمایشگاه 8 انجمن مردم نهاد و سمن فعال در حوزه پیشگیری در سطح منطقه جنوب استان به همراه دستگاههای اجرایی شهرستان عسلویه همچون نیروی انتطامی ویژه پارس جنوبی، بهداشت و درمان عسلویه و همچنین اداره بهزیستی شهرستان حضور دارند . از طرفی سازمان منطقه ویژه به عنوان متولی امر، خود نیز با حضور مدیریت روابط عمومی و امور فرهنگی، مدیریت بهداشت و درمان، مدیریت امور ورزش، مدیریت پشیبانی و همچنین مدیریت تشریفات سازمان در این نمایشگاه حضوری فعال خواهند داشت .

در ادامه ایشان تصریح کردند: در این نمایشگاه غرفه هایی به منظور ارائه خدمات مشاوره به خانواده ها تعبیه شده و کارگاه تخصصی پیشگیری نیز توسط اساتید مجرب جهت بازدیدکنندگان و مراجعین برگزار خواهد شد. همچنین لازم بذکر است امور ورزش منطقه پارس نیز در این نمایشگاه برنامه های مفرحی را به همراه اهداء جوایز به بازدیدکنندگان عزیز در نظر گرفته است .

در پایان مهری افزود: امیدوار هستیم که این دست اقدامات فرهنگی که با همت مسولین شهرستان، مدیران ارشد نفت و مردم شریف 4 شهرستان برگزار می شود، ما را در پیشبرد اهداف عالی و دغدغه های مقام معظم رهبری که آسیبهای اجتماعی را یکی از معضلات اصلی امروز کشور دانسته اند یاری کند و بتوانیم دست در دست هم در نهادینه شدن فرهنگ پیشگیری گامی مثبت برداریم.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *