فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

نمایشگاه هفته سلامت با حضور بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

تهران – خبرنگار آسیب نیوز : در هفته سلامت ازتاریخ 2 تا 7 اردیبهشت ماه نمایشگاه سلامت به همت شهرداری منطقه 14 برگزار گردید. در این نمایشگاه انجمن ها و موسسات بسیاری حضور داشتند که با استقبال مردم رو به رو گشت.

غرفه بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی فرزندان پاسارگاد با حضور خانم کلاهدوز، روانشناس و مشاور، حال و هوایی دیگر داشت. حضور جوانان، خانواده ها و سوالات بسیار آنها از ایشان پیرامون مشکلاتشان نشان از تمایل آنها برای رفع این مشکلات داشت. مشکلاتی که خود می توانند سر منشا بسیاری از آسیب های موجود در جامعه همچون طلاق، اعتیاد، بزهکاری و … باشند.

مصطفی راستینه مدیرعامل بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی فرزندان پاسارگاد در آخرین روز از نمایشگاه به بازدید از کلیه غرفه های حاضر در نمایشگاه پرداخت و با دیگر سمن های حاضر درباره فعالیتشان در حوزه پیشگیری صحبت نمودند.

ایشان در ادامه در گفتگو با خبرنگار آسیب نیوز گفتند : ما آماده هرگونه کمک به ارگانها، سازمان ها و همکاری با آنها در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و کم  کردن فشار موجود بر دوش آنها می باشیم و امیدواریم با درایت و تیزبینی مدیران همه مناطق بتوانیم به مردم کشورمان کمک کرده و جامعه را از هرگونه آسیب دور کنیم.

وی افزود : کلیه خدمات ارائه شده به مردم عزیز منطقه 14 اعم از مشاوره، ارائه کتب در زمینه افسردگی  و … به صورت کاملا رایگان صورت گرفته است و تا جایی که در توان داشته باشیم به مردم عزیزمان خدمت می کنیم.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *