فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

نگاه خود را به ما عوض کنید

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

عدم آگاهی خانواده و دانش آموزان،بزرگترین مشکل حال حاضر کشور می‌باشد.

روابط عمومی بنیاد:در نشست تخصصی سازمانهای منتخب مردم نهاد تهران و البرز،در ابتدا راستینه رییس بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی ضمن معرفی بنیاد و فعالیت های انجام شده در این چند سال به چند نکته ضروری اشاره کرد:

اول اینکه از مدیران دولتی سوال نمود که چرا شما پس از اعتیاد جوانان به فکر اشتغال آنان هستید و قبل از اینکه آنان گرفتار دام اعتیاد شوند هیچ اقدامی نمی کنید؟

دوم اینکه جناب آقای دکتر مومنی ریاست محترم ستاد مبارزه با مواد مخدر،دید خود را نسبت به سمن ها عوض نموده و از دکوری نگاه کردن به آنها دست بردارید

سوم سدی که آموزش و پرورش درمقابل سمن ها ایجاد کرده است مانع از همکاری فیمابین می گردد و همانطور که می دانید عدم آگاهی خانواده و دانش آموزان،بزرگترین مشکل حال حاضر کشور می باشد که اگر با مدیریت صحیح برطرف نگردد،کشور را در بحران فرو خواهد برد.

چهارم اینکه هدف ستاد مبارزه با موادمخدر، اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر می باشد یا اجتماعی شدن مصرف آن؟

دلیل اینکه روز به روز آمار مواد مخدر افزایش می یابد چیست؟

آیا تابحال در خود ستاد،آسیب شناسی کرده اید؟ آیا سوال کرده اید که چرا آموزش های شهروندی،خانواده و طرحهای اجتماع محور در کشور شکست خورده است؟

دلیل عدم همکاری خانواده ها چیست؟

پنجم اینکه شش سال است که در تمامی جلسات،همه سمن ها به اتفاق از حوزه مالیات گله دارند و حتی وزیر کشور در جلسه ای اعلام نمود که دوبار با سازمان مالیات مکاتبه کرده اند و ولی هنوز هیچ اتفاق خاصی رخ نداده است و این در شان وزیر کشور و شما به عنوان دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر نمی باشد.

در آخر عرض کنم در سال ۹۳ بزرگی می گفت ما در حوزه آسیب های اجتماعی کاملا تسلیم هستیم و دست هایمان کاملا بالاست. منتهی در حال حاضر بر اثر ترکش های این آسیب ها تکانی به خودمان می دهیم،مطمئن باشید پنج سال دیگر این تکان ها را هم نخواهیم خورد و دیگر نسبت به آسیب های اجتماعی بی حس می شویم.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *