فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

آموزش بسترساز توسعه در تمامی ابعاد است

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

مدرس دانشگاه علوم دریایی امام خمینی

مدرس دانشگاه علوم دریایی امام خمینی گفت: لازمه جامعه ای سالم و عاری از آسیب های اجتماعی پرداختن به اصل آموزش است به گزارش خبرنگار آسیب نیوز ناخدا یکم قضایی محسن علی نژاد در حاشیه برگزاری دومین کارگاه تربیت مدرس ارتش جمهوری اسلامی ایران که در محل فرهنگسرای شفق و به همت بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزار شد اظهار کرد:

همه ارکان نظام دغدغه رفع آسیب ها را دارند و تلاش می کنند با ارتقای سطح آموزش و تخصصی نسبت به رفع تبعات ناشی ازآن اقدام کنند.

وی بیان کرد: فرهنگ سازی صحیح و زیربنایی در گرو آموزش دقیق و برنامه ریزی شده از سوی متولیان امر است و هرچه سطح مهارتی اساتید و مدرسین در حوزه های اجتماعی افزایش یابد جامعه مصونیت بیشتری می یابد.

مدرس دانشگاه علوم دریایی امام خمینی تصریح کرد: اصل آموزش باید به تمامی مدیرهای جامعه انتقال یابد تا به فراخور شرایط نسبت به باز دارندگی در حوزه های آسیب اجتماعی مقابله شود .

وی اضافه کرد: اساس اولیه در زمینه پیشگیری آموزش است و این مهم باید از طریق نیروی انسانی کارآمد  به گونه ای در جامعه نهادینه شود که سالم سازی جامعه را در پی  داشته باشد .

علی نژاد خاطر نشان کرد: در صورتی که مبانی آموزش به درستی در جامعه اجرایی شود حجم بسیاری از تبعات سوء آسیب های اجتماعی کاهش می یابد .

وی یادآور شد: هزینه در امور فرهنگی و آموزش سرمایه گذاری است و هدف گذاری و نقشه راه درست دغدغه خیلی از ارگان های مرتبط با مباحث اجتماعی را رفع خواهد کرد .

مدرس دانشگاه علوم دریایی امام خمینی گفت: برگزاری کارگاه آموزش تربیت مدرس از سوی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی حرکت نو و روبه جلو برای ارتقاء شاخصه های آموزشی و فرهنگی است و تداوم این دوره ها می تواند توان مدرسین را افزایش دهد.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *