فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

اتحاد و یکپارچگی راه برون رفت تشکل های خصوصی از مشکلات است

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

رییس بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی

رییس بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی تهران گفت : راه رهایی تشکل ها و سمن های خصوصی از چالش  و مشکلات، اتحاد و یکپارچگی است.

به گزارش آسیب نیوز، مصطفی راستینه ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر تهران که با حضور جمعی از مسئولین تشکل های تهران و دبیر توسعه مشارکت های مردمی  این شورا برگزار شد، اظهار کرد: عدم اتحاد و تعامل بین سمن ها و تشکل ها جز بازدارندگی ثمری ندارد و تنها راه پیش رو انسجام و یکدلی است که  فعالیت ها را در مسیر درست و منطقی خود قرار می دهد.

وی با اشاره به اینکه تشکل ها باید از ظرفیت های مناسب و بالقوه یکدیگر بهره بگیرند، افزود : مجموعه فعالیت تشکل ها باید به گونه ای باشد که مشکلات را به حداقل برساند و تنوع و کثرت، آنان را مقابل یکدیگر قرار ندهد؛ بلکه خدمات دهی آنان را با کیفیت تر کند.

رییس بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی تهران تاکید کرد: جزیره ای عمل کردن و عدم یکپارچگی همواره در بین تشکل ها باعث شکاف شده تا جایی که فعالیت های آنان را در سطح جامعه کم رنگ جلوه داده است.

وی اضافه کرد: متاسفانه اقدامات و فعالیت های تشکل ها وسمن ها در بین رسانه های کشور کمتر انعکاس می یابد و این امر ضرورت بازبینی در بیان فعالیت های این نهادها را برای تنویر افکار عمومی امری ضروری می کند.

راستینه گفت: فرهنگ کار جمعی و گروهی باید در تشکل ها فراگیر شده و روحیه تعامل و حمایت از یکدیگر در بین آنها نهادینه شود.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *