فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

اختتامیه ی نخستین نمایشگاه هفته بهزیستی

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

نمایشگاه هفته بهزیستی

تهران – خبرنگار آسیب نیوز : نخستین نمایشگاه دستاوردها، محصولات و تولیدات مددجویان سازمان بهزیستی کشور که با مشارکت بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی به مناسبت هفته بهزیستی با استقبال مردم و مسئولین در برج میلاد برگزار شده بود به اتمام رسید.

این نمایشگاه از تاریخ 28تیرماه تا 2مرداد ماه در مرکز نمایشگاهای برج میلاد دایر و به دلیل درخواست مردم و مددجویان به مدت یک شب تمدید شد.

مصطفی راستینه رئیس بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی تصریح کرد : در این نمایشگاه بیش از صد مددجو از شهرهای مختلف محصولات، تولیدات و هنرهای خود را ارائه و به نمایش گذاشتند که مورد توجه بازدید کنندگان و مسئولین قرار گرفت.

راستینه اضافه کرد : انواع هنرهای دستی ارائه شده، شامل انواع تولیدات چرمی، قالیچه های دستبافت، سفال و سرامیک، زیورآلات دست ساز، لباس های دوخته شده توسط مددجویان و انواع محصولات خوراکی ارگانیک در این نمایشگاه ارائه شده است.

در کنار نمایشگاه هر شب مراسمی شاد با حضور هنرمندان برای بازدیدکنندگان تدارک داده شده بود که باعث شادی و باعث شد شبی به یاد ماندنی برای بازدیدکنندگان رغم بخورد.

جناب آقای بندپی ریاست بهزیستی کل کشور،جناب آقای بیات نژاد مدیرکل بهزیستی استان تهران، استاندار محترم تهران جناب آقای مقیمی، از این نمایشگاه بازدید کردند.

این نمایشگاه با مراسمی با حضور مسئولین و هنرمندان و… به کار خود پایان داد.

 

 

نمایشگاه هفته بهزیستی
LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *