فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی علمی و مقاوم است

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

ارتش ایران یک ارتش علمی، مقاوم و غیور

ارتش جمهوری اسلامی ایران نه تنها یک ارتش زرهی قدرتمند است، بلکه یک ارتش علمی، مقاوم و غیور، متشکل از فرماندهان و درجه داران وفادار و انقلابی، گوش به فرمان رهبر، برای ساختن ایرانی آباد است.

مدیر عامل بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گفت: ارتش ایران نه تنها یک ارتش زرهی قدرتمند است، بلکه یک ارتش علمی، مقاوم و غیور، متشکل از فرماندهان و درجه داران وفادار و انقلابی، گوش به فرمان رهبر، برای ساختن ایرانی آباد است.

مصطفی راستینه مدیر عامل بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در اولین همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی ارتش گفت: امروز در حالی با شما سخن می‌گوییم که کشور در حال تحمل فشارهای شدید اقتصادی اجتماعی است. استکبار جهانی با تمام قوا در صدد تضعیف روحیه قدرتمند ایران است و از تمام ابزارها و و سایل موجود خود، اعم از قوای نظامی، مجازی و نرم در حال بهره گیری است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران پشتوانه ای امن برای اقتدار ایران هستند، گفت: مردم ایران از نظر نظامی اطمینان خاطر دارند و حتی دشمنان نیز این اطمینان را دارند که در مقابل ایران راهی از پیش نخواهند برد.

راستینه با طرح این پرسش که ما در جنگ نرم و مجازی چه کرده‌ایم، تصریح کرد: برای حمایت از فرزندان و زنان پاک ایران زمینمان چه اقداماتی انجام دادیم؟ برای مسلح کردن خانواده و توانمند کردنشان چه تدابیری اندیشیدیم؟ پیشگیری را بر درمان اولویت دادیم یا درمان را بر پیشگیری؟ شناختمان در حوزه پیشگیری چقدر است؟

مدیرعامل بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با بیان اینکه این را میدانیم که مشکلاتی بس بزرگ و شکننده، داریم تاکید کرد: این سیاه نمایی نیست؛ اطلاع رسانی است. همانطور که مقام معظم رهبری عنوان می کند اطلاع رسانی صحیح، نجات دهنده یک ملت است.

وی ادامه داد: مشکلات اجتماعی نه برای ما و نه محصول امروز و دیروز بلکه این مشکلات در همه جای دنیا بیداد می‌کنند و نوع مدیریت و تفکر مدیران ارشد یک نظام نشان دهنده موفقیت یا عدم موفقیت آن کشور است.

راستینه تصریح کرد: ما قدم در راهی گذاشته‌ایم که می‌دانیم تنها بودیم، تنها ماندیم و تنها می‌مانیم، مگر اینکه نگرشی نو در رفتارهای مدیریتی برای ساخت کشورمان، آینده بچه هایمان و خشنودی رهبرمان، حاصل شود.

وی با طرح این پرسش که دستگاه‌های متولی آسیب‌های اجتماعی کدامند و آیا وزارتخانه‌های مشخص باید امروز این کار را انجام دهند، گفت: بحران آسیب‌های اجتماعی به حدی است که تمامی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی باید با محوریت عزم ملی وارد میدان شوند. که اگر غیر از این باشد شکستی سنگین در انتظار ماست.

مدیرعامل بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با بیان اینکه سازمان بهزیستی به عنوان متولی کاهش آسیب‌های اجتماعی در تمامی حوزه‌ها در حال جنگی نا برابر است، افزود: در این راه پر خطر و پر از نا‌ملایمتی‌ها و کج سلیقه‌گری‌ها، جای مردان بی‌ادعای جنگ تحمیلی مثل شهید باقری‌ها، صیاد شیرازی‌ها، همت‌ها، خالی است. می‌دانیم که شهدای ما ناظر بر عملکرد ما هستند. می‌دانم که غواصانی که با دستان بسته به شهادت رسیدند نظاره گر اعمال ما هستند. رشادت‌های آنان را نباید از یادها برد.

راستینه به رشادت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره و خاطرنشان کرد:  شیران همیشه هوشیار و ناجیان بی ادعای ارتش همیشه و همه جا در کنار ما بوده اند، با دستور یا بدون دستور. قبل و بعد از دستور مقام معظم رهبری با قدرت بیشتر در کنار مردم بوده‌اند و به کمک انها شتافته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه درد مردم درد نیروهای مسلح و ارتش است، ادامه داد: بی سبب نیست که مقام معظم رهبری ارتش را مردمی ترین نهاد این کشور و کلمه طیبه نامیدند. لقبی که تا کنون برای کسی عنوان نکرده اند.

راستینه تاکید کرد: ارتش ایران نه تنها یک ارتش زرهی قدرتمند، بلکه یک ارتش علمی، مقاوم و غیور، متشکل از فرماندهان و درجه داران وفادار و انقلابی، گوش به فرمان رهبر، برای ساختن ایرانی آباد است و ما افتخار میکنیم که فرماندهی ارتش با این دید وسیع و بزرگ خود و توجه کردن به مسائل اجتماعی که فقط و فقط در توان یک فرمانده تیزبین و علمی است در کنار دستگاه‌های اجتماعی قرار گرفته و با حمایت از بنیاد برگ زرینی همچون گذشته در تاریخ این کشور به جا گذاشته است.

وی در پایان گفت: ما به نمایندگی از مردم کشور عزیزمان و به عنوان یک نهاد مردمی تحت نظارت سازمان بهزیستی و وزارت کشور سوگند ادا می‌کنیم که با تمام وجود در کنار ارتش خواهیم ایستاد و به شما ارتشیان دلاور قول خواهیم داد همانطور که شما ما را تنها نگذاشتید ما نیز در کنار شما تا آخرین قطره خونمان خواهیم ایستاد. به شما قول می‌دهیم نفر به نفر مردم کشورم و نفر به نفر مدیران موسسات و سازمان‌های مردم نهاد در کنار شما خواهند ایستاد، چون شما در کنارشان ایستادید.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *