فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

ارتش در حوزه آسیب های اجتماعی، آتش به اختیار ورود می کند

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

رئیس دبیرخانه پیشگیری از جرائم و تخلفات معاونت بازرسی ارتش جمهوری اسلامی ایران

رئیس دبیرخانه پیشگیری از جرائم و تخلفات معاونت بازرسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری، ارتش با توجه به ضرورت و اهمیت آسیب های اجتماعی آتش به اختیار ورود می کند.

به گزارش خبرنگار آسیب نیوز، محمد عزیزی، ظهر امروز در دومین دوره تربیت مدرس در حوزه آسیب های اجتماعی که توسط بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی با حضور فرمانده ها و نمایندگان دسته های مختلف نظامی ارتش اعم از نیروی زمینی، نیروی هوایی و نیروی دریایی در محل فرهنگسرای شفق تهران برگزار شد، اظهار کرد: جامعیت و اشرافیت اطلاعات باید به گونه ای باشد که نیروهای متعهد احساس تکلیف کنند و در راستای بیانات مقام معظم رهبری به حوزه های آسیب به صورت تاثیرگذار وارد شوند.

وی اضافه کرد: این که ارتش وارد عرصه های نرم شده و به طور آشکارا نسبت به آسیب ها ورود کرده است وجود حساسیت بوده که اکنون دامنه دارتر شدن آن جامعه را تحت تاثیرات منفی قرار می دهد.

عزیزی با بیان اینکه دشمن با ترفندهای جدید درصدد رخنه در کشور است، تصریح کرد: باید به گونه ای مقاوم شویم و خود را با تکیه بر اطلاعات فنی و تخصصی روز مجهز کرد که در مقابل توطئه های دشمنان بتوان به طور موثر ایستادگی و تبعات آن را خنثی کرد.

وی ادامه داد: مقاوم سازی جامعه در گرو در اختیار داشتن نیروی انسانی متعهد و متخصص کار آشناست که بتواند به فراخور بروز آسیب های نوپدید و امروزی در جامعه به ویژه در حوزه های شبکه های اجتماعی ارائه راهکاری مقابله نوین از طریق نیروهای کارآمد برای جدا کردن این هم امری ضروری است.

وی بیان کرد: تعامل بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی با ارتش جمهوری اسلامی ایران فصلی نوین در ارتباطات تخصصی و ارتباط این سازمان با نهادهای مردمی و سمن ها را فراهم کرد که امید می رود منجر به حرکت رو به رشد در زمینه مهار چالش ها شود.

عزیزی گفت : هرچه توان علمی و تخصصی بالا برود میزان بروز آسیب ها کمتر و آمادگی برای حفظ استقلال و حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر می شود.

وی گفت : ماموریت مقابله با تهدیدها برای آمادگی با موجهه با آن ها را از جمله اهداف کلیدی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای مهار آسیب ها ذکر کرد و خاطر نشان ساخت: با افزایش مهارت ها و آموزش می شود به توطئه های دشمنانی که کمر به ایجاد تاثیرات منفی در جامعه ایران اسلامی بسته اند، فائق آمد.

دبیر بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی تهران اضافه کرد: براساس هماهنگی های انجام شده با بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی مقدر شد تعداد 10 هزار نفر از نیروهای ارتش در راستای کنترل، کاهش و مدیریت آسیب های اجتماعی، تربیت و در سراسر کشور خدمات ایجاد کنند.

وی یادآور شد: در حوزه مسائل ملی و آسیب هایی که ممکن است اعتبار کشور در جامعه اسلامی را تحت الشعاع قرار دهد، ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای ارزشی اعم از سپاه پاسداران و نیروهای انتظامی آمادگی هرگونه مقابله را دارد.

عزیزی گفت : هر یک از دسته های نظامی ارتش متناسب با نوع نیاز و اولویت بندی در حوزه های تخصصی آموزش های لازم را برای مقابله و برنامه ریزی کاهش آسیب های اجتماعی فرا می گیرند.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *