فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

ارتش در زمینه آسیب های اجتماعی عملیاتی ورود می کند

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

جانشین بازرسی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

جانشین بازرسی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت : ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابل تبعات منفی آسیب های اجتماعی و دامنه دارتر شدن آن در جامعه عملیاتی ورود می کند و منفعل نخواهد ماند.

به گزارش خبرنگار آسیب نیوز، امیر سید جعفر عقلمند، امروز در دومین دوره تربیت مدرس ویژه دسته های مختلف ارتش که به همت بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی در محل فرهنگسرای شفق برگزار شد، اظهار کرد : ارتقا شاخصه های فرهنگی آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد و موجب مصونیت جامعه می شود.

وی بیان کرد : نقشه راه مقابله با آسیب های اجتماعی از رویکردهای مهمی است که ارتش جمهوری اسلامی به صورت جدی آن را در محوریت اقدامات بازدارنده خود قرار داده است.

جانشین بازرسی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه افزود: بسته های لازم برای ایجاد محیط سالم و رفع آسیب ها فراهم شود تا تاثیرگذاری ها منجر به خروجی مثبت و قابل قبولی در جامعه شود.

وی گفت: رسالت ارتش در تربیت نیروی جوانی که مهمترین برهه زندگی خود را در این سازمان می گذراند از اهمیت ویژه ای برخوردار است تا جایی که اگر برنامه ها مدون و بر پایه نظم باشد منجر به تحویل نیروی انسانی کارآمد و متعهد به کشور خواهد شد.

عقلمند یادآور شد : شناسایی و دقت نظر در ارائه برنامه ها گاهی به تغییر مسیر مثبت زندگی و بالا رفتن ضریب اطمینان خانواده ها منتهی خواهد شد و ارتش برای ایجاد هسته مرکزی مهار کانون های آسیب کاملا مصمم است.

وی تصریح کرد: خودسازی زمینه ساز تحول است و هنگامی که جامعه ای این مهم را در تک تک افراد کشور خود نهادینه کند، عامل به رشد و شکوفایی می شود.

جانشین بازرسی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: نیروهایی که در عرصه های آسیب های اجتماعی ورود می کنند باید آستانه تحمل بالایی داشته باشند تا با درک صحیح راهکارهای موثر برای مهار آمارهای نگران کننده را به کار گیرند.

وی گفت: از بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی برای برگزاری این دوره ها برای هدایت اساتید ارتش که منجر به حرکت رو به جلو در کیفیت خدمات آموزشی و مهارتی می شود، تقدیر و تشکر می شود.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *