فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

ارتش در کلیه عرصه های دشوار حضوری فعال دارد

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

رییس بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی تهران

رییس بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی تهران در دیدار با جانشین بازرسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به ضرورت تعامل دو سویه ارتش و بنیاد تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار آسیب نیوز، مصطفی راستینه ظهر امروز در دیدار با جانشین بازرسی ارتش بر نقش فعال ارتش در کلیه عرصه های سخت و بحرانی کشور تاکید کرد. وی افزود: با ورود جدی تر ارتش برای ارتقای شاخصه ها و اصول آموزش در حوزه آسیب های اجتماعی با توجه به نظم و قاعده مندی که در این نیرو وجود دارد، امید می رود هر روز شاهد شکوفایی استعداد نیروهای متخصص ارتش باشیم.

وی اضافه کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر ضرورت پرداختن به این مهم، بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی تلاش دارد با برنامه ریزی و آموزش صحیح آسیب ها، قبل از بروز آسیب ها آن ها را شناسایی کرده و اثرات منفی آن را به حداقل کاهش دهد.

رییس بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی تهران تصریح کرد: بنیاد مصمم است با هدف گذاری، شناسایی و اجرایی شدن برنامه های تخصصی و کارشناسی هزینه ها و اعتبارات، به سمت و سوی صحیح سوق یابد و از هدر رفتن بیت المال به هر نحو جلوگیری به عمل آورد.

راستینه ادامه داد: وارد حوزه کار سخت شده ایم و برای تحقق این امر، تاثیرگذاری و در مسیر بودن مهم ترین اصل است و در این راستا همکاری و تعامل همه ارگان ها و دستگاه ها می تواند به کاهش  بحران ها و آسیب های اجتماعی در سطح اجتماع منجر شود.

وی بیان کرد: با وجود تنگناها و محدودیت های اعتباری، تلاش می شود با ارتباطات سازنده و قرار دادن کار در مسیر درست تاثیرگذاری، همه اقدامات منتهی به خروجی قابل قبول در سطح جامعه شود.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *