فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

افتتاح پایگاه سلامت اجتماعی با رویکردی تازه

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

بنیاد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی اولین پایگاه سلامت اجتماعی خود را افتتاح کرد.

تهران، خبرنگار آسیب نیوز- مصطفی راستینه مدیر عامل بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی گفت: با تمام توان سعی می کنیم پایگاهی با نگاهی دیگر و سبک نوین راه اندازی نماییم.  مصطفی راستینه در مراسم افتتاح پایگاه سلامت اجتماعی به خبرنگار اعزامی بر لزوم حرکت علمی و با برنامه ریزی در حوزه آسیب های اجتماعی تاکید و اعلام کرد بایستی با افراد نو و حرکت نو و رو به جلو به جنگ این آسیب ها برویم و از کلیشه ای عمل کردن و تکراری سخن گفتن بپرهیزیم. کاهش آسیب های اجتماعی کار امروز و فردا نیست و با آموزش های صحیح و مداوم و دنباله دار در دراز مدت جوابگوی نیاز جامعه خواهد بود.باید با حمایت از یکدیگر و با افکار بزرگ و تفکرات روز دنیا پیش برویم.  درست است که آسیب ها ما را احاطه کرده اند ولی توانایی ما برای مقابله با آنها کم نیست و قادر هستیم در این راه موفق باشیم ولی باید با یک دید مناسب و از نگاهی دیگر این کار انجام شود.

حضور جناب آقای نوری معاونت محترم فرهنگی منطقه 15 شهرداری، جناب آقای مراد زاده رئیس خدمات اجتماعی منطقه 15 ، سرکار خانم جابری نماینده بهزیستی شهر تهران ، سرکار خانم صالحی کارشناس سلامت اجتماعی استان تهران ، جناب آقای پرویزی رئیس اداره ورزش و جوانان جنوبشرق تهران، سرکار خانم طبایی  آموزش و پرورش منطقه 15 و جناب سروان شوشتری نماینده پلیس فاتب، نشان از اهمیت موضوع و دغدغه خاطر این بزرگان در حوزه جنوبشرق بود.

جناب نوری معاونت محترم فرهنگی منطقه 15 شهرداری ضمن تقدیر و تشکر از دست اندر کاران این پایگاه اعلام نمودند با تمام توان در راستای اهداف پایگاه حرکت خواهند کرد و از هیچ کمکی در جهت کمک و حرکت در راستای کاهش و پیشگیری از آسیب ها فروگذاری نخواهند کرد. جناب پرویزی رئیس اداره ورزش و جوانان جنوبشرق نیز اعلام نمودند حوزه جوانان و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی برای ما بسیار اهمیت داشته و ما با حرکتی که برای جوانان  کمک به بالا رفتن سلامت جامعه باشد همراه خواهیم شد و اینکه  در تمامی حوزه ها آماده همکاری بوده و همه ی موضوعات مطرح شده به این اداره پیگیری خواهد شد تا شاهد رشد هر چه بهتر و بیشتر  شهرک کاروان باشیم.

جناب سروان شوشتری نماینده پلیس فاتب نیز اعلام نمودند در راستای اهداف پیشگیرانه، ما همیشه گام برداشته ایم و در حال حاضر نیز هر کمکی که از ما ساخته باشد در خدمت مردم هستیم.

در پایان راستینه مدیر عامل بنیاد ضمن تقدیر از همه ی مدیران و اساتید حاضر در جلسه اظهار امیدواری کرد که با همکاری مردم منطقه بر حضور پر شورشان در این پایگاه بر مشکلات فائق خواهیم آمد.

پایگاه سلامت اجتماعی
LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *