فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

بازدید ریاست محترم بنیاد پیشگیری ازآسیب های اجتماعی به همراه اعضای شورای راهبردی از نمایشگاه کتاب

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

مصطفی راستینه ریاست محترم بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی در آخرین روز نمایشگاه به همراه اعضای شورای راهبردی بنیاد حضور پیدا کرده و از نمایشگاه دیدن کردند. ایشان در خصوص شعار نمایشگاه کتاب امسال (خواندن، گفت و گو با جهان) اعلام داشتند: کتاب تنها پل ارتباطی بین انسانهاست و هیچ مرزی نمیشناسد. ایشان افزایش 20 درصدی کتاب ها نسبت به سال های اخیر و حضور 160هزار عنوان کتاب خارجی و 300 هزار عنوان کتاب داخلی را نشان از فعالیت خوب ناشران در این نمایشگاه دانستند.
ایشان خاطر نشان کردند که داشتن جامعه ای سالم و پویا که بتوان فرهنگ کتاب خوانی را در تمامی لایه های جامعه گسترش داد میسر نمی گردد مگر با همکاری سازمان ها و وزارتخانه های مرتبط با این امر.

در این دیدار دکتر معتمدنیا قائم مقام بنیاد، دکتر مظفری معاونت محترم علمی و پژوهشی، حاج آقا علی اکبر اداره اموردینی، محسن کرمی هیدت مدیره، امیر کرمی یزدی مدیر روایط عمومی و امور بین الملل، خانم طائفی عضو کارگروه بانوان و … ایشان را همراهی نمودند.

مصطفی راستینه همچنین اظهار داشتند امید است ناشران عزیز در خصوص کتاب های مرتبط با حوزه آسیب های اجتماعی در زمینه پیشگیری، آموزش، آگاه سازی و مقابله با آنها در کشور عزیزمان تلاش بیشتری داشته باشند. وی در پایان گفت: “تمامی سعی خود را در تمامی اهداف ذکر شده و همکاری با ناشران اعلام می دارم.”

 

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *