فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

بانوان ستون جامعه هستند، از آنها حفاظت کنید

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

راستینه رییس بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی:

قول دهید در این چهار سال حضور کاری کنید انجمن معتادان گمنام و موسسات مرتبط با اعتیاد تعطیل شوند.

تهران – خبرنگار آسیب نیوز : راستینه رییس بنیاد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی  در جلسه دیدار دوستانه انجمنها و مؤسسات با خانم دکتر ابتکار معاونت بانوان ریاست جمهوری در استانداری تهران که به همت خانم دکتر شارقی معاونت بانوان و خانواده استانداری استان تهران برگزار گردید، گفت : ضمن تبریک به مناسبت انتصاب شایسته شما و تسلیت شهادت امام محمد باقر ذکر چند نکته را الزامی می دانم.

اول اینکه خواهشم از شما این است که به عنوان معاون بانوان ریاست جمهوری، فرهنگ کار مشارکتی را به ما انجمن ها و موسسات یاد دهید تا بتوانیم برای پیشرفت کشورمان در کنار هم کار کنیم و به جامعه خود خدمت کنیم. تا زمانیکه کنارهم نباشیم و برای خدمت فعالیت نکنیم ، فقط به فکر کارها و افکار خودمان باشیم، شکست خواهیم خورد.

دوم اینکه خانمها متذکر شدند که قانون از آنها حمایت نکرده و فقط برای آقایان می باشد. چرا خانمهای مدیر انجمن ها هیچ وقت ازعدم آموزش در بین دیگر بانوان جامعه حرفی نمیزنند؟ چرا نمی گویند ما خودمان برای بالا بردن سطح سواد اجتماعی و سبک زندگی بانوان چه کرده ایم؟ چرا حرفی از عدم پرورش در نوجوانان نمی زنند؟ چرا فقط قانون را مخالف خود می دانند؟ در صورتیکه به این صورت نیست. چرا به عنوان ستون جامعه از خودتان نمی گویید؟ چرا معضلات اجتماعی و عدم بهبود زیر ساختها را فقط و فقط با وضع قوانینی که صرفا به نفع بانوان می باشد، می دانید؟

سوم اینکه جزیره ای عمل کردن فقط برای دولت نیست. دائم می گوییم دولت جزیره ای عمل می کند، آیا تا به حال فکر کرده ایم که خودمان نیز جزیره ای عمل می کنیم ؟ هیچ کس را قبول نداریم و به هیچ وجه کنار هم نیستیم . هر کس با افکار خود پیش می رود و هیچ برنامه ای برای کار اجتماعی، برای یکی شدن و برای نابودی آسیبهای اجتماعی ندارد.

چهارم اینکه خواهش می کنم قول دهید تا پایان مأموریتتان در معاونت بانوان ریاست جمهوری کاری کنید انجمن معتادان گمنام و موسسات مربوط به اعتیاد تعطیل شود. کاری کنید که دیگر معتاد نداشته باشیم، نه زن نه مرد.

قول دهید برای نابودی اعتیاد در بانوان و خانواده همه کار بکنید. ساختار شکن باشید. مطمئن هستم خود دوستان در انجمن معتادان گمنام نیز راضی نیستند  روزبه روز تعداد معتادان بیشتر شود، چه رسد به اینکه تعداد معتادان زن به طور وحشتناکی رو به ازدیاد است. اعتیاد را ریشه کن کنید که نیازی به انجمنها و مؤسسات در این رابطه نباشد.

بانوان ستون جامعه هستند، از آنها حفاظت کنید.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *