فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

با تمام قدرت در کنار مسئولین حوزه های اجتماعی می ایستیم

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

تهران – خبرنگار آسیب نیوز : سرهنگ عزیزی (نماینده اداره پیشگیری از آسیب های اجتماعی بازرسی ارتش): ایشان در تایید سخنان  راستینه با استناد به کلام حضرت رسول(ص)گفت : هدف از بعثت ایشان مکارم اخلاق که همان مبارزه با آسیب های اجتماعی است ،می باشد. در واقع پیامبر اسلام (ص)هیچ وقت نفرمودند که هدف از بعثت، تعلیم نماز،روزه ,حج،زکات و … است (گر چه همه این ها به جای خود محترم و مهم و از واجبات می باشد.) ایشان فرمودند من مبعوث شدم تا از آسیب های اجتماعی شما ، یعنی آنچه شما برخلاف اصول انسانی رفتار و عمل می کنید ، جلوگیری کنم ؛ بنابراین همه ما وظیفه سنگینی در این حوزه داریم.

 ایشان ادامه دادند: ما با تمام قوا برای مبارزه ،کنترل ، مدیریت و کاهش آسیب های اجتماعی وارد عمل شده ایم، چون به این باور رسیده ایم که دشمن با تمام قوا و برنامه ریزی کامل در حال تهاجم فرهنگی از راه های مختلف به جوانان و مردم این کشور است و ما به عنوان نیروهای مدافع موظفیم در مقابل دشمن بایستیم . حالا زمانی مانند دوران دفاع مقدس در جبهه ها و امروز در جبهه ی آسیب های اجتماعی در کنار مردم هستیم . چون بر اساس قانون اساسی کشور، نیرو های نظامی در عرصه سازندگی و مبارزه با آسیب ها در زمان صلح مکلف هستند و وظیفه دارند و اگر در این عرصه از جانب نیروهای نظامی کوتاهی شود ، بر خلاف آیین اساسی عمل شده است و صراحتا اعلام می کنیم هر جا در این عرصه نیازی احساس شود، ارتش جمهوری اسلامی کوتاهی نخواهد کرد و با تمام قدرت در کنار مسولین حوزه های اجتماعی می ایستد.

   وی در خاتمه افزود : ارتش جمهوری اسلامی حاضر به هرگونه همکاری با بنیاد پیشگیری است و حاضر است پروژه های مشترک با بنیاد انجام دهد ،به این شکل که مدیریت و اجرا به عهده بنیاد و نظارت اجرا به عهده ارتش باشد .

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *