فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

بحران های اجتماعی از زلزله 10 ریشتری فراتر رفته است

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

رییس بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی

رییس بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی گفت:دامنه آسیب های اجتماعی به جایی رسیده است که از زلزله ده ریشتری فراتر رفته است.

به گزارش خبرنگار آسیب نیوز مصطفی راستینه عصر امروز در دومین کارگاه تربیت مدرس ویژه رسته های مختلف ارتش که در محل فرهنگسرای شفق برگزار شد اظهار کرد: رویکرد ارتش در ورود به آسیب های اجتماعی بارقه امید را در دل افرادی که نگرانی بحران ها را دارند زنده کرد

وی اضافه کرد: در حالی که متولی مدیریت و برنامه ریزی آسیب های اجتماعی 27 ارگان در کشور است متاسفانه هیچ اقدام عملی در رفع تنگناها ومشکلات اجتماعی از سوی دستگاه ها مشاهده نمی شود

رییس بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی ادامه داد: ارایه آمارهای واقعی خواب را از چشمان هر انسان آزاده ای که دغدغه آسیب ها و تبعات ناشی از آن را دارند می رباید.

وی تاکید کرد: لاپوشانی خطوط قرمز موجب شده تا زلزله ده ریشتری آسیب های اجتماعی کمتر مورد توجه قرار گیرد و این در حالی است که هجمه و درک این موضوع از حوزه امنیتی وسیع تر و دارد به یک فاجعه تبدیل می شود.

راستینه بیان کرد: مقام معظم رهبری مدت ها است که تهاجم فرهنگی را مطرح کردند و امروز عدم توجه به رهنمودهای ایشان موجب شده تا قتل عام فرهنگی در جامعه حادث شود.

وی با بیان اینکه سیستم های مدیریتی در حوزه های آسیب اجتماعی توان لازم را ندارند افزود : متاسفانه مدیران توان و جرات اذعان به نمی توانیم را نداشته و تبعات این مسئله دارد به لایه های مختلف جامعه تسری می یابد و تا اعداد تک رقمی نشود ظاهرا حساسیتی به خرج داده نمی شود.

رییس بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی یاد آور شد : سیستم یکپارچه ای در کشور برای مقابله با آسیب های اجتماعی وجود ندارد و جزیره ای عمل کردن دستگاه ها باعث بروز مشکلات عدیده در این بخش شده است.

وی تصریح کرد: ما با مدیرانی مواجه هستیم که در مقابل پیشگیری ، پیشگیرانه عمل می کنند و اقدام منفعلانه آنها به ایجاد چالش های غیر قابل جبران در جامعه تبدیل شده است.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *