فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

برگزاری دوره های تربیت مدرس توسط بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

اجراي آموزش و بهسازي نيروي انساني سبب می شود تا افراد بتوانند متناسب با تغييرات سازماني و محيطي، به طور مؤثر فعالیت هايشان را ادامه داده و بر كارايي خود بيفزايند. بنابراين آموزش و بهسازي، كوشش مداوم و برنامه ريزي شده به وسيله مديريت براي بهبود سطوح شايستگي كاركنان و عملكرد سازماني است.

آموزش همواره به عنوان وسيله اي مطمئن در جهت بهبود كيفيت عملكرد و حل مشكلات مديريت مدنظر قرار مي گيرد و فقدان آن نيز يكي از مسائل اساسي و حاد هر سازمان را تشكيل  مي دهد. بي شك آموزش يكي از مهمترين و مؤثرترين تدابير و عوامل براي بهبود امور سازمان به شمار می رود. لازم به ذکر است كه آموزش يك وظيفه اساسي در سازمانها و يك فرآيند مداوم و هميشگي است و موقت و تمام شدني نيست.

به گزارش واحد خبرگزاری بنیاد دوره تربیت مدرس در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی توسط بنیاد در حال برگزاری است که تاکنون سه هفته از اجرای آن می گذرد. در این دوره اساتید مجرب دانشگاهها در حوزه های تخصصی به فراگیران آموزشهای لازم را ارائه می نمایند. هدف از برگزاری این دوره آموزشی ، کسب اطلاعات کافی در حوزه آسیب های چندگانه اجتماعی جهت آموزش و آگاهی به آسیب دیدگان در سراسر کشور می باشد.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *