فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

برگزاری دومین همایش بزرگ فرازناشویی در سرای محله سلسبیل شمالی

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

در ادامه سلسله مباحث فرازناشویی، روز گذشته (سه شنبه 4 خرداد 95) همایشی در همین ارتباط در سالن آمفی تئاتر سرای محله سلسبیل برگزار شد.

به گزارش واحد خبرگزاری بنیاد، در این همایش مطابق جلسات گذشته خانم  رکسانا ساسان نژاد روان شناس خانواده درمانی به ایراد سخنرانی در مورد علل و عوامل فرازناشویی و روابط بین زوجین پرداختند.

این همایش ها بصورت مرتب و زیر نظر بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی و جهت آگاهی  اقشار مختلف جامعه در مناطق مختلف تهران برگزار می شود.

مصطفی راستینه مدیر عامل بنیاد پیشگیری ضمن تقدیر و تشکر از حضور خانواده های محترم در این سرا عنوان نمود: تمامی سعی و تلاش ما این است که این کلاس ها با اساتید برجسته و سطح اول کشور برگزار گردد.

خانم رکسانا ساسان نژاد از اساتید برجسته خانواده درمانی و روابط زوجین هستند که به دنبال استقبال خانواده ها و تقاضای آنها، دومین کلاس را هم با حضور ایشان در سرا به صورت رایگان برگزار کردیم.

وی در پاسخ به خبرنگار واحد آسیب نیوز که سؤال کردند بودجه این کلاس ها از کجا تأمین می شود، اظهار داشت: تمامی این هزینه ها به عهده بنیاد بوده و اساتید با توجه به همکاری که با بنیاد داشته اند در این سرا حاضر می شوند و تا کنون هیچ ارگانی هیچ بودجه ای در اختیار بنیاد قرار نداده است و ما تا کنون با اعتبار خودمان و کمک اساتید نسبت به برگزاری کلاس ها اقدام نموده ایم.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *