فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

برگزاری مراسم یادبود هنرمندان با همکاری بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

هر ساله در اولین جمعه بعد از سیزدهم فروردین، مراسم یادبودی به همت رجب بهلولی ریاست محترم انجمن خانه هنرمندان و امیر کرم یزدی برنامه ساز و کارگردان سینما و تلویزیون در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار آسیب نیوز امسال نیز با همکاری بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی این مراسم با شکوه با حضور اهالی هنر و رسانه و همچنین مردم همیشه در صحنه که همواره حامی هنرمندان و نخبگان کشور هستند، برگزار شد. در این مراسم ابتدا آقای بهلولی ضمن تشکر از همه کسانی که در قطعه هنرمندان جهت برپایی مراسم حضور یافتند، از خدمات شادروان حسین قاسمی وند که همواره با کمک وی این مراسم را برای هنرمندان از دست رفته برگزار می کردند قدردانی و طلب آمرزش نمود.

از نکات قابل توجه اینکه برگزاری این مراسم با بزرگداشت شهید اهل قلم، شهید سید مرتضی آوینی و سالگرد شادروان محمدعلی فردین مصادف شده بود که حضار برای ایشان نیز طلب مغفرت و آمرزش نمودند.

همچنین در این مراسم هنرمندان پیشکسوت با ایراد سخنرانی کوتاه یاد و خاطره اهالی هنر که بار سفر بسته و به خاک پیوستند، را گرامی داشتند. در پایان مراسم به رسم هر ساله این گرامیداشت، میثاق  نامه با هنرمندان فقید جهت گرامیداشت یاد و خاطره شان توسط امیر کرم یزدی قرائت گردید

امید است قبل از اینکه در مراسم یادبود هنرمندان و نخبگان کشور حضور بیابیم، ایشان را در آن زمانی که در قید حیات هستند و نیاز به حمایت و توجه دارند، دریابیم.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *