فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

بنیاد پیشگیری در کنار وزارت ورزش و معاونت بانوان بر علیه آسیب های اجتماعی

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

نشست روسای هیأت های بانوان وزارت ورزش و جوانان در روز شنبه  نهم خرداد نود و پنج در محل کنفرانس آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در این نشست دکتر گودرزی، وزیر ورزش و جوانان حضور یافت و به ایراد سخنرانی پرداخت. همچنین رباب شهریان معاون وزیر ورزش در امور بانوان، لاله عبادی مشاور ایشان و همچنین مصطفی راستینه، مدیرعامل بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیز حضور داشتند.

در ادامه این نشست، بحث سامانه جامع ورزشکاران و رشته های ورزشی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. در همین ارتباط روسای هیأت ها سوالات خود را در مورد ابهامات این سامانه مطرح و مسئولین مربوطه به پاسخگویی پرداختند.

در انتهای مراسم، مصطفی راستینه به عنوان مدیرعامل بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جایگاه سخنران قرار گرفت و در خصوص فعالیت های بنیاد توضیحاتی به حضار ارائه نمود. راستینه در ادامه به وضعیت خطیر مقابله و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اشاره نمود و تأکید کرد وضعیت موجود به وضعیتی بحرانی و خطرناک در خصوص آسیب های اجتماعی در جامعه تبدیل شده است و تمامی وزارت خانه ها، سازمانها، ارگانها و نهادهای دولتی و غیر دولتی باید با کمک یکدیگر به مقابله با این آسیب ها برخاسته و در جهت کاهش آن تلاش مضاعف نمایند.

وی ادامه داد، بحران فرهنگی و اجتماعی در جامعه بیداد می کند. خانواده ها در معرض انواع خطرات داخلی و خارجی قرار دارند. کشورهای معاند هزینه های بسیار گزافی را جهت تنزل فرهنگی و به انحطاط کشاندن جامعه متقبل شده اند. حال ما کجای این دایره ایستاده ایم؟ چقدر هزینه کرده ایم که با تهاجمات فرهنگی و انحطاط های اجتماعی مقابله نمائیم؟ برای زنان و فرزندان خود چه کرده ایم؟ آیا به ازای این جنگ نرم رسانه ای توانسته ایم تولید محتوا نمائیم؟چرا در تولید محتوا برای زنان جامعه که به عنوان ستون کشور محسوب می شوند چیزی برای ارایه دادن نداریم؟

وی با انتقاد از عدم حمایت سازمانها و ارگانهای دولتی در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی ابراز داشت ما تا امروز نیز فرصت زیادی را از دست داده ایم و وقت آن است که در این راه تلاش های گسترده ای در زمینه های مختلف از جمله فعالیت های ورزشی از خود نشان دهیم تا جامعه را به سوی سلامت و پیشرفت رهنمون شویم.

بزودی مشروح سخنان ایشان منتشر خواهد شد.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *