فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

توجه به حقوق شهروندی در اولویت برنامه های آموزشی بنیاد

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

طی نشست تخصصی که با حضور مدیرعامل و اعضای واحد حقوقی بنیاد برگزار گردید، مصطفی راستینه تاکید ویژه ای بر حمایت از حقوق شهروندی شهروندان داشته و آموزش های لازم و گسترش برنامه های حمایتی آن را از رسالت های بنیاد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی برشمردند.
در این نشست آقای مسعود رفیعی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور عالی حقوقی بنیاد به خبرنگار ما گفت: به جهت حرکت دنیای امروز به سمت مدرنیته، لزوم توجه به نوعی از حق حادث شده که اصطلاحاً حقوق شهروندی نام برده می شود امری ضروری و اجتناب ناپذیر می باشد. این نوع از حقوق زاییده نیاز مردم به آشنایی و احترام به حقوق عمومی و روزمره می باشد. از آن جهت که عموم مردم در برابر این حق موظف به رعایت و احترام به اصولی کلی مانند حق همسایگی، حق تقدم، حق استفاده از هوای آزاد و … بوده و موجب آزار خود و دیگران نشوند.
از این رو واحد حقوقی بنیاد قصد دارد در راستای ارتقای سطح دانش حقوق شهروندی مردم عزیزمان گام های مؤثری برداشته و با برگزاری کلاس های رایگان حقوق شهروندی با همکاری معاونت آموزش بنیاد و ارائه مشاوره رایگان توسط وکلای باتجربه و پایه یک دادگستری، در این زمینه خدمات قابل قبولی ارائه دهد.
بدین سبب عموم مردم می توانند در روزهای سه شنبه از ساعت 16 الی 19 در دفتر حقوقی این بنیاد از مشاوره رایگان حقوقی استفاده نمایند.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *