فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

حضور مسئولین ستاد بحران پیشگیری از آسیب های اجتماعی در لواسانات

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

تهران –خبرنگار آسیب نیوز: ستاد بحران بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی به شهر لواسانات رسید

با دعوت ریاست اداره ورزش و جوانان شهر لواسانات جناب آقای اسماعیلی و معاون اداره جناب آقای سیار و با حضور مدیرآموزش و پرورش شهر لواسان جناب آقای شهرکی، رئیس اداره ورزش و جوانان حوزه جنوب شرق تهران جناب آقای پروریزی،معاون اداره ورزش و جوانان جنوبشرق جناب آقای شاورتی ,مدیر روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی آقای صدر،مشکلات جامعه و شهر لواسانات مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه ضمن بررسی نقاط قوت و ضعف و مشکلات موجود، مقرر گردید ستاد بحران بنیاد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی بنا بر نیاز مردم و جوانان در این شهر مستقر گردیده و با کمک ارگان های همکار در این شهر به کاهش آسیب ها کمک کند.

اسماعیلی رئیس اداره ورزش و جوانان ضمن تقدیراز حضور مهمانان افزود بنا بر دستورات مقام معظم رهبری پیرامون فرهنگ سازی و همکاری ارگان ها با یکدیگر در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی برآن شدیم تا بادعوت از مسئولین عالی رتبه بنیاد و دعوت آنان به حضور در این شهر به کمک ما آمده تابه صیانت از خانواده بپردازیم.

شهرکی رئیس اداره آموزش و پرورش شهر لواسانات ضمن تشکر از حضور دوستان اعلام کرد: این شهر با داشتن حدود 35 مدرسه در کلیه پایه ها نیاز شدیدی به آموزش های پیشگیرانه هم برای بچه ها و در بعد دیگر برای خانواده نیاز دارد که امید است با حضور این ستاد بتوانیم نیاز های این قشر را برطرف کنیم.

در این راستا اولین نشست خبری این ستاد در هفته آینده در شهرلواسان برگزار خواهد شد.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *