فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

حضور بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

به گزارش آسیب نیوز، بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی با حضور فعال خود و با شعار “زندگی بدون آسیب” در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم آماده خدمت رسانی و اطلاع رسانی به حاضرین در نمایشگاه می باشد.

از آنجا که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری یکی از مهم ترین راه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی ورود از منظر دین است و طبق صحبت های مدیر بنیاد قرآن بزرگترین کتاب آسمانی و راه گشای بزرگ بشریت در خروج از بحران ها و آسیب های جوامع مختلف می باشد، با حضور در این نمایشگاه نقش دین و قرآن در پیشگیری را به نمایش می گذاریم.

علی اکبر دور دبیر اجرایی بنیاد نیز هدف از حضور بنیاد در این نمایشگاه را توسعه و رشد فرهنگ زندگی بدون آسیب در پرتوی الطاف الهی و انوار قرآن بیان نمود و حضور بنیاد را در تمامی عرصه های فرهنگی، توسعه فرهنگ و سبک زندگی اسلامی-ایرانی جدی دانسته و آن را جز اهداف ذاتی و اصلی بنیاد تلقی نمود.

ایشان از تمامی مردم علاقمند و قرآن دوست دعوت به عمل آورد تا از بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و به خصوص غرفه بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی واقع در باغ موزه دفاع مقدس تا 23 تیر ماه از ساعت 6 الی 12 شب بازدید فرمایند.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *