فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

حضور ریاست بنیاد پیشگیری ازآسیب های اجتماعی در بازی دوم فینال لیگ حرفه ای بسکتبال

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

دیدار دوم تیم‌های دانشگاه آزاد و مهرام در فینال لیگ حرفه‌ای بسکتبال عصر امروز در سالن حکیمیه و به میزبانی دانشگاه آزاد برگزار شد که در پایان، این تیم توانست 77 بر 67 به برتری رسیده و در آستانه قهرمانی قرار بگیرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی،در کوارتر اول، دانشگاه آزاد بازی را بسیار بهتر آغاز کرد و 8 بر صفر پیش افتاد. مهرامی‌ها در حمله و دفاع ناموفق بودند و دانشگاه آزاد با استفاده از این موقعیت، حتی 13 بر 2 هم از حریفش پیشی گرفت. این اتفاق باعث عصبانیت مصطفی هاشمی سرمربی مهرام نیز شد.

از نکات قابل توجه در این مسابقه حضور مصطفی راستینه، ریاست بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی برای پیگیری مسابقه از نزدیک در دانشگاه آزاد بود.

مصطفی راستینه در حاشیه این دیدار اظهار نمود : اهمیت ورزش در جلوگیری از آسیب های اجتماعی بسیار بالا است و یکی از روش های جلوگیری از آسیب های اجتماعی میدان ورزشی می باشد. همچنین اگر ورزش با اصول انجام نشود، خود منجر به آسیب خواهد شد.

ایشان خواستار شدند تا افراد در هر سنی که هستند، ورزش و فعالیت بدنی خود را ادامه دهند تا هم سلامت باشند و هم بخشی از آسیب های اجتماعی از این طریق ریشه کن شوند.

در پایان آقای مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال در گفتگو با خبرنگار بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی بیان داشتند هرکسی ورزش کند آسیب اجتماعی نمیبیند، روحیه خوبی پیدا می کند، جسم سالمی خواهد داشت و تفکراتش مثبت می شود. ما از ورزش همیشه خیر دیدیم و نقطه ضعفی تا به حال نداشته ایم. من توصیه میکنم هموطنان ما همیشه گذشت داشته و روحیه ورزشکاری داشته باشند. ورزشکاران اکثرا صاحب گذشت هستندو اگر بعضی اوقات در زمین اتفاقی پیش بیاید به دلیل استرس بالا می باشد. از همین روی متصدیان آسیب شناسی را باید همیشه حمایت کرد و در زمینه کاری تشویقشان کرد تا دلگرم باشند و پشتکار بیشتری داشته باشند.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *